Blå-Rosa+spire! Skrevet 9. januar 2008 #1 Skrevet 9. januar 2008 Har kynnere me 5 min. mellom, skikkelige tak. Og sterke mens smerter. Veldig dårlig form i dag altså. Var omtrent sånn før nr. 1 kom skikkelig i gang, men denne gangen er det 33 dager til termin... sist gikk jeg 10 dager over.
*Super*Mamman* Skrevet 9. januar 2008 #2 Skrevet 9. januar 2008 Åi, så spennende da:) Masse lykke til om det skulle sje noe:)
Hvitkløver2020 Skrevet 9. januar 2008 #3 Skrevet 9. januar 2008 Kansje det er rett før!!!! lykke til om så skulle ver=)
Blå-Rosa+spire! Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. januar 2008 Ja både håper og håper ikke egentlig, litt tidlig da. Men greit å slippe overtid:) Hehe. Veldig ubehagelig å ha det sånn iallefall. Har rydda ut jula nå, så nå er de litt sterkere men ikke regelmessig, Spørs om det blir en tur i høyet i kveld hehe.
M@mm@ til mine barn Skrevet 9. januar 2008 #6 Skrevet 9. januar 2008 Bare husk at nr. 2 kommer som regel på halve tiden. Hvor lenge varte 1. fødselen ?
Blå-Rosa+spire! Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 9. januar 2008 Hadde sånn tull som nå i ca 2 dager... Men da de ordentlige riene kom gikk det 5 1/2 time fra begynnelse til slutt. Da bodde vi lenger unna og kom frem med 9 cm. hehe... Den gangen her bor vi 1 time fra sykehuset, men drar med en gang det kommer en rie hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå