Gå til innhold

barnet mitt vil pluttselig bare til meg. (samme som på aleneforeldre)

Anbefalte innlegg

Skrevet

han har begynt med overnatting hos far. i dag var 3 gang han sov der. jeg leverte i banrehagen i går og hentet i dag.

etter vi begynte med overnatting så har han blitt mer og mer "klengete". og i dag ville han bare til meg. han nektet og la noen andre leke med han eller holde han, selv de som ser han 3-4 ganger i uka var skumle.

når jeg hentet han i barnehagen var han sur på meg, skulle sitte på fanget mitt men ikke snakk om at han ville snakke, smile eller le til meg. så bare en annen vei.

var deres barn også sånn i starten? får så vondt av han :-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytt

Skrevet

sønnen min på 19 mnd er blitt veldig klengete på meg,nekter å legge seg om kvelden o.l (han har bestandig vært enkel å legge)

han har vært hos far fred-mand annenhver helg + to etterm i uka siden i sommer. ser ikke ut til å bedre seg enda:(

han stortrives hos far, men blir mye borte fra meg tydligvis.

men forandrer ikke samværet, da blir det et hælv... uten like!

Skrevet

huff det hørtes ikke så lovende ut :-(

Skrevet

Det er nok en reaksjon på at hverdagen hans er forandret. Hvor gammel er han? Kan hende at han har noen negative følelser inne i seg som han ikke får til å uttrykke.

Skrevet

han er 13 måneder. før vi begynte med overnatting så løp han bort til alle mennesker. og tullet og lekte med de. han var så harmonisk og god. nå er det bare mamma som er ok.

men han har jo bare sovet der 3 ganger. det er jo litt tidlig og gi opp(?)

Skrevet

Har ikke vært i samme situasjon selv, men kjenner fler som har vært. I et tilfelle så ble de enige om at overnatting skulle utsettes til barnet var minst 2år og hadde utviklet litt mer språk selv. Så hvis det blir en konflikt så bør du snakke med barnefar om å kansje utsette overnatting mot at han får samvær på feks dagtid i helgene. De jeg kjenner valgte å heller ha kortere og hyppigere samværs stunder flere ganger i uka og far var ofte på besøk der...var med på kveldstell, bading og lærte inn rutinene og barnet ble vandt med at far var med på dette.

Dette er det BESTE man kan gjøre hvis man bor nært hverandre i hvertfall...for barnet.

Skrevet

det vi har praktisert til nå er at far har han fra 16.30-20.00 på onsdager og 12-18 anden vær søndag. han har ikke ønsket mer

men så begynte jeg på skole på kvelden en dag i uka. søsteren min bor sammen meg så hun kunne hatt han, men jeg ville alikevel spørre far først. far ville da ha han. men jeg skal snakke med han. det blir litt mye tror jeg med overnatting vær uke så brått.

kansje anden vær går bedre

Skrevet

Ikke mulighet for at han kan ta ham med tilbake til deg og legge ham i egen seng da på kvelden og sitte der til du kommer hjem?

Skrevet

nei, jeg har for lengst fått beskjed om at det ikke er av noe innteresse. har tilbytt han det før.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...