grå :) Skrevet 9. januar 2008 #1 Skrevet 9. januar 2008 noen som vet om en god hobbybutikk i mjøsdistriktet? er ikke så interessert i garn og sying, men mer filt, trekuler, ull, maling avulike typer(glass, porselen, hobby)) og sånne vanlige hobbysaker som barn kan gjøre.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 10. januar 2008 #3 Skrevet 10. januar 2008 Vet det er en på lillehammer, men ikke om den er bra. Og så har clas olsson en del hobbysaker (cc)
Gjest Skrevet 10. januar 2008 #4 Skrevet 10. januar 2008 Det er en butikk ganske langt sør i Storgata på Lillehammer, på hjørnet av Bankgata og Storgata, på sørsida. Vet ikke hvor bra den er, eller noe om prisnivå. Men hva med nettbutikk? Panduro eller lignende? Vi har kjøpt MASSE greier på jobben, fra forskjellige. Lest og bladd i kataloger og bestilte i vilden sky...
grå :) Skrevet 10. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. januar 2008 den i gågata på lillehamemr du tenker på? den har jo noe, men ikk e så veldig liksom. c.o har jeg vel snart det meste av utvalget til. mulig jeg bare er veldig vanskelig:)
Heaven har født::) Skrevet 10. januar 2008 #6 Skrevet 10. januar 2008 Kremmeren på raufoss har begynt med en del sånn:)
grå :) Skrevet 10. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 10. januar 2008 bruker å stikke innom panduro da jeg er i sverige, men de er jo dyre. hmm kanskje jeg bare skulle prøve meg på ebay eller noe. har egentlig ingen å gå sammen med hvis man skal bestille fra større partier heller.
grå :) Skrevet 10. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 10. januar 2008 der har jeg ikke vært. da skal jeg prøve å lure med gubben dit ut:)
lifa og Eline Skrevet 10. januar 2008 #9 Skrevet 10. januar 2008 hi hi Jeg bor i Oslo men ahr hytte ved Rufoss så i hyttesesongen ( mai-sept) er kremeren en av bitikkene på raufoss jeg bare MÅ innom . de har fått ganske bra med ting der nå handlet mye der i sommer!
dåsa06 Skrevet 10. januar 2008 #10 Skrevet 10. januar 2008 er en hobbybutikk i ei sidegate til gågata på Hamer å, men vet ikke hvor mye bra de har der....er nemlig litt klønete med sånt selv.... lykke til!!!
Heaven har født::) Skrevet 10. januar 2008 #12 Skrevet 10. januar 2008 Det er gjort om der nå, blitt leker og barneutstyr i kjelleren:) alt mulig nnet er oppe som før
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå