Gå til innhold

Intressert i billig Reima?


Renate77 ♥med gutt og jente♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nettopp fått pakken min med en Reimatec vinterdress i str 104 som jeg betalte 675 kr for, og en Reima fleecedress str 68 for 175 kr.

I tillegg trakk de fra moms på 130 kr.

:o)

Se på denne siden:

http://www.kids-deluxe.dk/group.asp?group=104⊂=8

 

Helt genialt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Betalte du noe toll/ekstra moms??

Skrevet

Måtte du ikke betale norsk moms?

Skrevet

Nix!

Var veldig spent på det med toll, men pakken var stemplet "Ikke tollpliktig"

Hihi!!

100 kr i porto og 30 kr i noe visagebyr-greier, men det er jo ingenting å klage på :o)

Skrevet

Dette lurer jeg også på. Driver og kikker på sida nå.

Skrevet

Mulig den ikke er tollpliktig, men moms skal jo betales uansett.. Så da var du bare heldig :o)

Skrevet

Så da betalte du kun 100 kr i frakt, og 30 kr i VISA gebyr?

 

Også trakk de fra moms? Vet de tok svensk moms da jeg bestilte sko fra Sverige, så det stemmer sikker.

Skrevet

Momsen ble trukket fra ihvertfall.

Jeg betalte 820,81 til sammen.

 

På ordren står det:

Reimatec flyverdragt: 539,96

Reima fleece heldragt: 143,96

Betaling (foreign visacard): 36,89

Forsendelse: 100

 

Ialt: DKK 820,81

+ moms (25%) : DKK 0.00

 

Samlet pris: 820,81

 

Har ikke sjekket kontoen om det er mer som er trukket, men vil ikke tro det da.

Skrevet

Men kan jo tenkes de begynner og ta stikkprøver om de ser det dukker opp masse pakker fra denne nettbutikken, de har jo tross alt bedre tid og ta seg av slikt nå etter jul.

 

Men man kan jo ha flaks og slippe unna moms og tollgebyrer.

Skrevet

Mulig det.

Jeg sporet pakken hver dag for jeg gledet meg sånn til den skulle komme. En dag stod det ankommet grensetoll og da tenkte jeg at jaja, da blir det noen ekstra kroner, men det ble det altså ikke. Det står jo utenpå pakken hva som er inni og hvor mye penger det er for, og det må de jo ha lest siden de har stemplet med "Ikke tollpliktig"...

 

Men for all del. Jeg vet lite om toll og sånt, så jeg skal ikke sitte her og være påståelig :o)

Skrevet

Hmm... hvis det ikk er ekstra moms eller toll, så har jeg lyst til å bestille...

 

Når jeg kjøpte barnesko fra Sverige, betalte jeg ikke norsk moms. Det fikk jeg beskjed om på mail at jeg ikke skulle.

Skrevet

kan noen av dere være så snill å se på den reima halsen de har der??? noen som skjønner størrelsene på den? da hadde jeg blitt veldig glad!!:)

Skrevet

Jeg kender ikke told satserne i Norge men oftes bliver der ikke pålagt told/moms i Norge.

 

 

 

Vi fratrækker moms på 20% af salgsprisen.

 

Dette skrev de til meg da jeg spurte om tollen før jeg bestilte.

Nå når jeg vet at det ble så billig skal jeg bestille mer :o)

 

Fikk pakken i går. Sønnen min brukte Reimatec'en i barnehagen i dag (DET drittværet i Bergen!!) og han var tørr som en ørken :o)

Skrevet

jeg bestilte fra danmark engang.. momsen kom overraksende på meg en stund etterpå.. ble litt skuffet da.. trodde ikke det var moms.. så ble ganske mye dyrere! men får håpe du slipper:)

Skrevet

Kom det moms i ettertid? Hvordan fikk du krav på det?

Og hvor mye var momsen på?

Skrevet

Å? Hmmmm..... det er jo ikke bra...

Eller.... man sparer jo mye uansett.

Sånn jeg har forstått det, koster en Reimatecdress i str 104 rundt 1500 kr i Norge.

 

Skjønte ikke det der med halsene. Hadde vel bestilt str 2 så jeg var sikker på den ville passe en eller annen gang :o)

Skrevet

hehe.. men trenger den nå i vinter til en på 2 1/2... kanskje jeg må kjøpe en av hver...;) men tror kanskje str 1 er til de minste mens str 2 er til litt større barn.. så tror jeg satser på den minste..

Skrevet

Når man bestiller fra utlandet kommer det et eget krav om betaling av moms i ettertid.

Skrevet

Barneutstyr er dessuten ikke tollpliktig, man betaler bare et tollgebyr på ca 100 kr.

Skrevet

ja, husker ikke helt hvordan det var.. er 3 år siden.. mulig de ringte meg først men er ikke sikker. men kjøpte vogn++ så ble vell 1500 kroner eller noe ekstra.. 25% som vanlig moms..

Skrevet

Null tollgebyr her ihvertfall.

men ok... hvis det kommer et moms-gebyr i ettertid er det bare på 25% uansett.

Da har jeg i verste tilfelle betalt 1020 for 1 stk reimatec og 1 stk reima-fleece.

Det kan ihvertfall jeg leve med :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...