Gå til innhold

Jeg vil ha nye pupper..............

Anbefalte innlegg

Skrevet

fy å faen, de to te-posene som henger her nå er ikke mye å trakte til...

Noen som vet hva det koster med silikon??

*anonym i øyeblikket*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

åå jeg og vil ha nye pupper !! mine ser heller ut som vrengte bossposer...hehe hmm ... jeg har undresøkt litt med pris, det er litt forskjell fra plass til plass men mellom 30-40 000 har en venninne som gjore det for 20 000 også ...

Skrevet

Huff, jeg vil ha mindre pupper jeg!!! bruker nå 80F, så er mye plaget med vondt i nakke og rygg!!

Å så er jeg så dritt lei av at når gutter ser meg, så har de en lei tendens til å fortelle meg at jeg har store pupper (ihvertfall i fylla). JEG VET AT DE ER STORE, de trenger ikke å fortelle meg det!

Skrevet

Svigerinna mi har silikon, ho fikk for ca 4 år siden og betalte 30 000.

Jeg har ikke behov for sånne pupper, men hadde blitt veldig glad om jeg fikk tilbake de jeg hadde før jeg ble gravid....

Skrevet

jeg har silicon, la inn det etter mitt første barn.(ammet i 9mnd) Hadde ikke igjen pupper rett og slett, og følte det var rett for meg. La ikke inn mye, men såpass at de ble slik de var før jeg ble gravid. Betalte 25tusen, og synes det var verdt hver krone. (det er nå 6 år siden)

har nå ammet barn nr to, og det har gått helt fint, og puppene er fortsatt der:) Så jeg unner alle som har lyst til det, å gjøre det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...