Gå til innhold

de som virkelig tror at yppert er lege er idioter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er umulig at denne personen er noe mer enn uføretrygdet eller arbeidsledig med tanke på hvor mye tid han/ hun virkelig har til å bruke på internett. er antakeligvis barnløs også. Helt utrolig har han/ hun får noen som helst respekt. Skal vedde for at han/ hun sitter klart til å svare på dette innlegget med en gang (hadde det ikke vært for den siste setningen her).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neppe mer idioter enn de som tror at andre tror på det folk sier på nett.

Skrevet

hehehe, ikke sant Luten. Kan faktisk ikke huske at Yppert noengang har påstått at han er lege!!

Skrevet

Cat68 m flere har laget denne Ypperten i fellesskap. Hvis man legger merke til hvor fort cat68 er på høgget så fort noen betviler Yppertens ektehet.

Det at hun sier hun har truffet ham på treff sier jo ingenting om hans eksistens. Er nok bare trygdehumor og tidsfordriv. Noe må man jo finne på når man ikke har venner irl.

Skrevet

Vil si det er de som gidder å bry seg er idiotene! Hva pokker er så viktig med om han er lege eller ikke?? Tror hele anonympakket er helt på tuppa etter fyren. Dere skriver jo inn et eller annet innlegg om han hele tiden. Dere får sende han en pm

Skrevet

ja de er idioter, men det finnes mange idioter med nett lille venn. Og når det gjelder yppert så ikke ta alt du leser her inne så forbanna seriøst.

Skrevet

Jeg har møtt Cat 68 og Dr Yppert på samme sted og tid, så den teorien kan jeg tilbakevise. De er svært forskjellige, men oppegående og med mye humor. De er trygdemottakere som meg, det er jo vanskelig å unngå når man får barnetrygd hver måned. På det punket har du rett anonym.

Skrevet

hehehe ikke sant mammatilpia. Der var du ja. Hadde glemt hvilket nikk du brukte. Hvordan har du det??

Skrevet

Jeg har det bra, og har nyttårsforsetter som tar tid. Prøver å kutte ned på min avhengighet til DIB, derfor blir det mest til at jeg leser innlegg og ikke skriver.

Skrevet

Og du tror jeg gidder å sitte å spekulere i på hvem som er hvem og hva personene bak alle nickene her inne gjør og ikke gjør om dagene?

NOT

Skrevet

Godt å se deg ihvertfall. Klemmer litt på ;o))

Skrevet

Takk for det :-). Er veldig glad for at jeg ble med på krangletreff. Det var kjempegøy og treffe dere irl.

Skrevet

ja vi hadde det skikkelig gøy ;o))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...