Tonje og Litjklompen <3 Skrevet 9. januar 2008 #1 Skrevet 9. januar 2008 Har dere 2 åringer som kan ordet datan, kan å skru den av og på og som setter seg i sofaen med datan på fanget hvis du forsvinner ut av rommet et sekund? Det gjør min lille! hehe.... Litt artig men har hørt det skal være skadelig for datan å bli slått av med knappen istedet for ordentlig vis, så akkurat det er lite gøy da!
WP-TLogPeanut Skrevet 9. januar 2008 #2 Skrevet 9. januar 2008 Nope.. hun kan si pc, og er veldig nysgjerrig på den , men blir holdt laangt unna denne her Den forrige laptopen jeg hadde slengte hun nemlig i gulvet da hun var litt over ett år Det var litt verre enn å bli slått av med knappen, så hun får ikke borti denne nye hehe Kommer til å bli lite nørd din lille da hihihi
Tonje og Litjklompen <3 Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. januar 2008 Hehe... Ja spørs det! Jeg kaller han ofte for lille datageniet mitt!
Stor_smil Skrevet 9. januar 2008 #4 Skrevet 9. januar 2008 hehe, nei.. han kan si datamaskin da.. Men merker at han følger med på hva jeg gjør; når han etter å ha kravlet ut av sengen, tusler ut i stuen, slår på hovedbryteren på tv'en, setter seg i sofaen og insisterer på å se god morgen norge ;-)
winneboo Skrevet 9. januar 2008 #5 Skrevet 9. januar 2008 Jepp sånn er 2-åringen min også..hehe..så jeg kjøpte en data(lekedata da ikke sånn vanlig laptop..hehe) i julegave til henne med masse spill på, så nå får jeg ha pcen min i fred sånn noelunde hvertfall.
Tonje og Litjklompen <3 Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 9. januar 2008 Hehe...tøft! Min når ikke opp til power knappen på tv`n han da men han er flink til å skifte mellom vanlig tv modus til scart1 osv.
Tonje og Litjklompen <3 Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 9. januar 2008 Ja, kanskje jeg skal kjøpe det til han! Koster de mye da?
Tommage♀♂ Skrevet 9. januar 2008 #8 Skrevet 9. januar 2008 Ja, det kan hun. Kunne det før hun ble 2 år også. Og det rare er at hun kan maaange flere tastekombinasjoner enn meg, for når jeg skal bruke pc'en etter at hun har "brukt" den er det en haug med nye skjermbilder oppe, rar skrift, feil oppløsning på skjermen osv...
Tonje og Litjklompen <3 Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #9 Skrevet 9. januar 2008 Kjenner til det der! Litt slitsomt men egentlig ganske artig:D
Tonje og Litjklompen <3 Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #11 Skrevet 9. januar 2008 Det var ikke så ille pris nei, bedre enn å få ødelagt datan min iallefall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå