Gå til innhold

hva er billiger i london enn her ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal til london å lurer på hva jeg bør kjempe med meg hjem ? eller ting dem ikke har her i norge

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jevnt over så er det jo ikke så mye som er billigere da, men du kan gjøre kupp alle steder. jeg elsker bøker da og henger der halvparten av tiden jeg er i london. man får tak i pocket utgver av bøker til en billig penge lenge lenge før noen har hør tom de i norge.. så er et jo litt vesker og sånn da på sånne jalla jalla butikker..

Gjest Lykkeliten2
Skrevet

gå til boots og handl inn forkjølelsesmedisiner som lemsip og andre varme medisindrikker, de er uunværlige og kan ikke oppdrives i norge enda de ikke inneholder noe skumle ting. calpol smerte og febernedsettende baby og barne medisiner er også et kjempeproduct. Ekstra sterke hodepinetabletter er greit å ha i skapet... ellers så har de en kjempeansiktskrem som heter protect and perfect fra et merke som heter no.7.

se på websiden deres http://www.boots.com/onlineexperience/flexible_template_2006_publish.jsp?classificationid=1043920

ellers er julesalgene fremdelses i gang. baby gap, baby next, debenhams, john lewis, marks and spencers. listen er endeløs. Ha det kjempekos :)

Skrevet

no 7 mener jeg de selger på Spar Kjøp...

Skrevet

Ja, det gjør de, og den kostet omtrent det samme på Spar Kjøp som her i UK.

Ellers er det masse klær som er billigere enn i Norge. Barneklær er det ikke moms på.

Gjest Lykkeliten2
Skrevet

he he, sparkjøp eller ei, den er virkelig kjempegod. Protect and perfect beauty serum. Har brukt den masse i fjor og bruker ikke foundation lenger :)

sparkjøp har en viss "ring" i mitt øre........... ikke en god en :) likevel

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...