Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 9. januar 2008 #1 Skrevet 9. januar 2008 Tenkte å ha koldtbord i dåpen, og da vil jeg ha med en knallgod pastasalat!! )
Gjest Jawhol Skrevet 9. januar 2008 #2 Skrevet 9. januar 2008 Pasta penne en eller annen form for grønn blad salat rød løk mais pinnjekjerner fetaost oliven ruccola cherry tomater paprika agurk evt skinke eller kylling lag hjemmelaget tatsiki til........jammi
**Frøken84** Skrevet 9. januar 2008 #3 Skrevet 9. januar 2008 pasta skruer paprika agurk mais purre sinke. rør inn majones, krydder og sitronsaft;o) nam nam
hårsår Skrevet 9. januar 2008 #4 Skrevet 9. januar 2008 Hei! De er veldig gode de dressingene som du kjøper i dagligvarebutikkene i gjennomsiktige poser à 3pk. Den franske dressingen er best synes jeg. De kommer i pulver og du tilsetter 2 ss olje. Koker opp pasta tilsetter det du vil ha som skinke, ost, tomat, agurk, mais, drue, gulrot osv. Blant dressingen med pastaen først, så tilsetter du alt det andre du liker å ta oppi. Nydelig salat til ferske rundstykker!! Lykke til med dåpen!
Jenny-penny Skrevet 9. januar 2008 #5 Skrevet 9. januar 2008 Pasta penne rødløk avocado pinjekjerner soltørkede tomater sprøstekt bacon kllingfilet i biter og dressing av pesto. nam-nam
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 9. januar 2008 Oh my God. Får vann i munnen jeg nå!!! Tusen takk for oppskriftene!! Spørs om jeg må lage alle og finne ut hvilken som er best. Hehe... *skriver handleliste*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå