Gå til innhold

Dyre parkdresser....?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sett det er flere som synes feks Troll og Reima sine parkdresser er unødvendig dyre. I dag kjøpte jeg neste års dress til min sønn og den kostet 650 kroner. Ja det er mye penger, men det er da ikke SÅ mye? Er det bare meg eller? Hva koster vintejakka de? Min koster mer enn det.... Ble bare forundret over hvor billig det var jeg da. Om man kjøper på tilbud i hvertfall.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei,650 synes jeg ikke var så ille.

Vinterjakka mi kosta 249 på barneavdelinga på H&M :P

Skrevet

Jeg tror noen av Reima dressene koster ca 1600 kr. Betaler du full pris, så er jo det selvsagt litt. Så på en Troll dress i dag også, den kostet 1400 før avslag

Skrevet

Det gjør jeg hvert år også, eller mine foreldre da he-he, kjøper Reima -dressen til Store-snuppa på salg.(Lille snupp arver store-søs sine.)

Helt ypperlig!

Skrevet

Nei det var ikke en ille pris, er verre når det nærmer seg 1200 kr syntes jeg.

Skrevet

Gubben min får litt bakoversveis hver gang han hører prisen (har liksom bare blitt reima med oss), men det er jo egentlig ikke dyrt. Når man deler det ut på hvor mange timer de faktisk er i bruk og hvor hard bruken er! Seff dyrere enn rimeligere dresser, men jeg syns man får kvalitet for pengene.

Men dyrere enn min egen (pokkers utgåtte) vinterjakke er den - min er fra hm for ørti år siden (husker faktisk ikke når jeg kjøpte den) og kosta vel 300 eller noe den gangen. Men NÅ skal den bort snart... hvis jeg bare fant en god erstatning som ikke kosta så mye mer enn reimaen til snupp *fnis*

Skrevet

Dyrt i innkjøp kanskje, men ikke i lengden.

Men hvilken dress kjøpte du til 650 kr? Det må jo ha vært salg?

Etter å ha kjøpt en Reimadress til 1100 kr, brukt den i halvannet år og solgt den igjen for 500 kr må jeg si at den var rent billig i bruk :o)

Skrevet

Jeg tror man får det man betaler for i mange tilfeller. Vi har kjøpt nye todelte vinterdresser til begge de to eldste nå, kjøp tfra Danmark og da betalte vi 1990 kr for to sett, det fine da er at om det blir slitt holder det å bytte ut buksen (er jo den delen som blir slitt ;-)). I og med at vi ikke trenger verken regntøy,ulldress/fleecedress eller noe og alt kan gå i arv og vi har råd synes jeg det er helt greit å betale litt ekstra for noe som er ekstra komfortabelt og bra for barnet å gå med også.

Skrevet

Jeg kjøpte monsterdressen på tilbud ja :)

Skrevet

I utgangspunktet syns jeg ikke det er så mye, nei.

Jeg betalte mer for trolldressen, og syntes det var i overkant da jeg trakk kortet. Men da det viste seg at den holdt mer enn den lovet, syntes jeg den var verdt hver krone.

Så hvis dressen er god, er jo 650,- en veldig god pris, i mine øyne:-))

Skrevet

Kjøpte en til 399 på Cubus jeg, og er veldig fornøyd med den :) Den er godt foret, og har gummi på hele baksiden fra rompa og ned, og fra knærne og ned foran. Kjøpte først en fra Reflex som skulle være SÅ fin med avtagbart fleecefor inni, men barnehagen sa at den funker ikke for dem. Er håpløs å få på fordi foret følger med, og det tar en evighet. Jenta vår blir også veldig utålmodig, og det blir en kamp å få på henne dressen. Men den fra Cubus funker utmerket, hun sklir rett inn i den og holder seg varm og tørr :)

Skrevet

Når en tenker på hvor mye barna faktisk bruker dressen, og at flere søsken kan bruke den - så er ikke prisen på en dyr dress ille.

Har hatt troll dresser (og arvet rema) og begge gutta mine har brukt samme dressene, og de trenger baren en dress.

Betaler 950,- for dressen på salg, og den går i arv:)

Skrevet

650 kr syns jeg ikke er så mye, nei. Men, 1400 kr syns jeg er mye. Vet Reima og Troll er bra, men syns uansett 1400 kr er MYE penger...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...