Gå til innhold

Inglesina og Maclaren vogner...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg ingen peiling på de, men er de egentlig veldig like med tanke på pris og er de event. like gode? Selger de Inglesina merket i Norge? Skal til Mallorca til sommeren, kan begge de merkene event. kjøpes billigere der?

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm... Ingen som vet eller vil komme med noe anbefalinger? :-)

Gjest Lykkeliten2
Skrevet

Inglesina vet jeg er et veldig populært merke her i spania, men jeg vet dessverre ikke priser. Jeg har selv en maclaren techno xt som jeg betalte 200 euro for og fra hva jeg har hørt er det sykt mye billigere enn i norge. Vognen er helt knall også, har brukt den som eneste vogn siden jenta var 10 måneder. Vet ikke noe om Mallorca heller, men ville bare si det :)

Skrevet

Ok. Takk for svar! :-) Frister så med enda en ny vogn... men tror sambo vil få hikke visst jeg kjøper enda en trille... Meeen, visst jeg får tak i en billig Maclarenvogn på Mallorca så kaaan jeg jo ikke la være... hehehe! ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...