Lisa & lille Noah<3 Skrevet 9. januar 2008 #1 Skrevet 9. januar 2008 Var på utdanningsmessen i dag, og gikk rett til sykepleier som jeg har tenkt lenge på å bli, svippet også innom medisin, et annet studie jeg alltid har hatt lyst til å studere. Men så gikk jeg forbi Politi, fengselsskolen (kriminalomsorgen) samt fotografi, politi er en drøm jeg la fra meg når jeg fikk barn, føler at det er litt utrygt å være politi når man er mamma, fotografi har jeg hørt er vanskelig, samt at de fleste gode studier er i utlandet, noe som også er vanskelig å med barn, ikke er jeg særlig kreativt annlagt heller. Æsj, går det ann å bli Sykepleiende\lege-politi som jobber i fengsel som fotograf?? Hihi, nei blir sikkert sykepleien på denne jenta, mye fordi jeg har lyst med også mye fordi det er litt "sikkert":) Meeeen Politi FRISTER!!!
Mille** Skrevet 9. januar 2008 #2 Skrevet 9. januar 2008 En tidligere sykepleier kollega av meg har fått jobb som sykepleier i et fengsel! Hehe....så det går jo an da, så kan du være fotograf på hobbybasis. ;o) Lykke til med valget.
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. januar 2008 Ikke verst, kanskje det finnes noen muligheter da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå