Anonym bruker Skrevet 9. januar 2008 #1 Skrevet 9. januar 2008 helt grønn på dette. Har noen få kriterier: -Må komme inn vanlige dører (max80) -Todelt rygg -Mulighet for å ligge sammen -full liggestilling (til mykbag) -gjerne dobbel kalesje (ikke et must) -helst koste under 6500
emlyn Skrevet 10. januar 2008 #2 Skrevet 10. januar 2008 Holdt på å si OTH eller TFK, men de er dyrere enn 6500. Men de kan bli sportsvogn, så du slipper den ekstrautgiften. Tror forresten TFK bare kommer med en bag til hver baby, altså kan de ikke ligge sammen. Vet ikke hva todelt rygg er? Vi har OTH og er veldig fornøyd. Lett, nett og god å trille. Du kan ha en stor eller to små bagger. Det eneste er at de vokser ut av baggene fort (mine er 4 mnd og ikke spesielt store, men er allerede for store til bagen), men sånn er det når man skal ha smal vogn! Kjøper du brukt, er det ikke så dyrt heller.
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2008 #3 Skrevet 10. januar 2008 todelt rygg= en kan sitte mens den andre ligger
emlyn Skrevet 14. januar 2008 #5 Skrevet 14. januar 2008 Hvis du kjøper to singelbagger i stedet for en stor til OTH-vogna, kan du ta ut den ene baggen og setter inn sportsvogndelen is tedet. Mange bruker denne til søsken i forskjellig alder- babyen ligger i baggen mens storesøskenet sitter i sportsvogna. Ellers kan du bruke sportsvogndelen på begge fra når babyene er 3-4 mnd. De er separate (i alle fall i min vogn) og kan ha forskjellige stillinger. Dvs at den ene kan ligge, den andre sitte osv. Men da sitter babyene vendt fra deg, det er det eneste negative egentlige. Mine er 4,5 mnd og i sportsvogna nå - går helt greit, de ligger lunt og godt. De har en "vegg" mellom seg. Det er en ganske vanlig vogn, du finner nok bilder hvis du googler.
DoubleTrouble Skrevet 14. januar 2008 #6 Skrevet 14. januar 2008 Hei! Anbefaler deg Teutonia Team S4. Den har nesten alle dine kriterier bortsett fra at den koster rundt 8000 inkl. alt. Du får den billigere på finn.no da. Jeg er veldig fornøyd med min vogn. Har tvillinger på 7mnd.
sarp m/ Niklas og Marius. Skrevet 16. januar 2008 #7 Skrevet 16. januar 2008 Kan også anbefale Teutonia. Har vært veldig fornøyd med den, en god og solid vogn. Eneste minus er at den er litt tung. Kan få billigere om du har mulighet til å kjøpe i sverige.. Happyland på Svinesund er et tips.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå