Gå til innhold

blir satt igang i moorgen, uke 38

Anbefalte innlegg

Skrevet

har vært til ul i dag og da babyen allerede er stor skal jeg bli satt igang i morgen. hadde 2 cm åpning og ble strippet. skal møte på føden kl 08.30. tror ikke det blir særlig mye søvn på meg i natt nei. både gruer og gleder meg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så spennende. Masse lykke til. Håper du får sove i natt:)

Skrevet

ønsker deg masse lykke til ;) går helt sikkert bra ;)

Skrevet

OY! Kan jeg spørre hvor stor han/hun er?

Det er stooor mulighet for et stort barn hos meg også (gutt) Nærmere 5 kg til termin.... Er det vanlig å bli satt i gang før tiden når barna er store tidlig? Håper også at det blir gjort om det viser seg at han går over 4,5... Hvor skal du føde?

Skrevet

Ikke meningen å være anonym....

Lykke til, forresten!

Skrevet

babyen er ca 3500 nå. med tanke på sist fødsel, alvorlig skulderforløsning med en baby på 5 kg vil de sette meg i gang nå. Håper jeg slipper å oppleve en slik fødsel igjen

Skrevet

Jeg har vært på kontroll idag på føden pga at jeg har kateter i nyra. Ifølge ultralyden var lillegutt i magen allerede estimert til å være 3400-3500gr uke 35+5. Synetes dette hørtes veldig stort ut, da de for 2 uker siden mente at han var 2600-2700... 1 kg på 2 uker, hmmm.

Skal til kontroll igjen om 2 uker hvor de vil vurdere å sette meg igang så jeg slipper å gå så lenge med kateteret, det er ikke akkuratt ideelt nå.

Men er han i magen så stor allerede, så er det jo ihvertfall greit at han snart kommer ut. Gud, tør ikke tenke på hvor stor han kan bli til termin eller over tiden....

Skrevet

Har dere store mager også? Jeg er så redd for stor baby, men magen min er ikke så stor, og han ligger midt i vekstkurven på sf-mål...

Skrevet

Jeg har bitteliten mage, ca 6mnd gravid mage, men er 38 uker idag :P og jeg har normal baby, et avvik på -8% men.. regner med at han veier ca 3300 ved fødsel :P

så magen har ikke så mye og si =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...