fikk en gutt Skrevet 9. januar 2008 #1 Skrevet 9. januar 2008 har selv master i klinisk psykologi fra utlandet...skal på et intervju til en psykolog stilling snart.. er litt "redd" for ....om jeg vil klare jobben:)..vet det ikke er "lurt å tenke slik..men.. har mye erfaring med det å arbeide som gestaltterapeut.. men lurer litt på hvordan dere som er psykologer jobber.. og..bør jeg være redd?...etc...for å jobbe som psykolog her i norge?...vil ikke holde på med medikamenter etc... det ble mye rot...håper dere forstår .. takk så mye for svar
Gjest Skrevet 9. januar 2008 #2 Skrevet 9. januar 2008 Du får vel neppe en psykologstilling på en master. Og psykologer har ikke medikamentansvar.
Gjest Skrevet 9. januar 2008 #3 Skrevet 9. januar 2008 Har du fått utdanningen din godkjent i Norge? Har selv en master fra utlandet, og innen det fagfeltet er den lite verdt her i Norge. Har en vennegjeng med psykologer rundt meg fra studietiden. De har ikke noe medisinansvar, det er fastlegen som bestemmer og er ansvarlig for. Det er godt betalt, en får lett spesial psykolog stillinger. Arbeidet er jo svært variert, og varier med hvor du jobber. Tror ikke det er noe spesielt med å jobbe som psykolog i Norge.
ScaryMama Skrevet 9. januar 2008 #4 Skrevet 9. januar 2008 Får du jobbe som psykolog med en master fra utlandet? Man får ikke jobbe som psykolog med master fra norge i hvertfall... Hvor har du tatt master? Kunne tenkt meg å fullført utdannelsen i utlandet men trodde ikke at jeg kunne jobbe som psykolog med det.
fikk en gutt Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. januar 2008 nei det blir nok ikke til at jeg arbeider som psykolog med min master, men fagkonsulent etc. med psykolog oppgaver etc?vet ikke...søkte på stillingen for morro skyld da den virket interressant... får se.. takk for alle svar hva slags master i psykologi har dere?klinisk..etc?hva jobber dere som da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå