Gå til innhold

Gode forslag taes imot med takk.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er vant med å trene 6 dager i uka, lagidrett på ganske høyt niva. Men har aldri likt eller hatt motivasjon til å drive med så mye egentrening.

Nå som jeg er gravid kan jeg ikke trene sammen med laget mitt lengre, og lurer dermed på hva jeg skal gjøre???

Jeg hater å løpe langs vei, skog og mark! Spinning er enda hakket verre, om mulig! Ser ikke for meg at eg drar i et basseng alene heller liksom. Og nå er jeg på tur å bli gal av ikke å trene, forslag på gode alternativer?

Forslag taes imot med takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gruppetrening i sal? er du medlem av et treningssenter? Jeg går på aerobic, step, afrodans +++ og trives veldig med det. (har snart vært på alle timene på planen til elixia;P) Har du ei venninde som liker å trene? Tur langs skog og mark med staver kan være gøy det, hvis man har selskap og klarer å pushe seg til det blir skikkelig trening av det:)

Skrevet

Har vært medlem gjennom idrettsklubben min ja. Har prøvd meg på aerobic et par ganger tidligere, men det er så absolutt ikke noe for meg. Fikk det rett og slett ikke til, hehe..

Tur er et godt forslag, prøver på det innimellom. Hate å gå fort, liker best å barre sulle sakte rundt og se på alt som rører seg, hehe. Men får prøve å gire opp et par nivå!

Skrevet

har også drevet lagidrett på høyt nivå inntil for et par år siden, trente hver dag, men nå er det værre med motivasjonen! spinning og aerobic er møk i mine øyne.. så vanskelig å motivere seg nå, men prøver å gå en tur iny og ne jeg nå da som jeg er gravid men kunne ønske ballidrett ikke var så skummelt med kul på magen:):) kan jeg spørre hva du drev med før?? du bor ikke i nærheten av ski/follo el?? for da kunne vi jo sparket hvrandre gjennom skogen:) hehe

Skrevet

Bor nord for polarsirkelen, så det er et stykke unna kan man si. Men liker forslaget ditt, hehe...

Spiller fotball, noe jeg har gjort i ca 20 år no, så veldig rart å stå på sidelinja når de andre nå er i full gang me oppkjøringa!

Skrevet

Du kan ikke delta på noe av treninga da, f.eks oppvarminga? Da får du jo i alle fall rørt litt på deg, og kanskje er det lettere å fortsette med noe på egenhånd etterpå, når du allerede er varm?

Jeg trener kampsport, og kan ikke være med å gå kamper osv nå, men tenker å være med på oppvarminga og evt teknikk-trening så lenge jeg orker. Da beholder jeg jo også noe av det sosiale med treningsklubben, og håper det blir litt lettere å komme i gang igjen senere.

Skrevet

Er i samme situasjon som deg. Har drevet lagidrett og er vant til å trene 4-5 ganger i uka + kamper. Trente frem til jeg var 12+. Men ble nødt til å legge skoene på hylla for resten av svangerskapet. Har planer om å gjøre comeback til neste sesong. Har termin i Juni, så dette skal jeg klare. Men det virker som jeg mistet den diseplinen jeg hadde. Har medlemsskap på SATS så jeg kan trene der så mye jeg vil. Men det virker som om rumpa har det mye bedre i sofa hjørnet. Skulle ønske jeg kjente noen som var i samme situasjon, og som kunne dratt meg med. For da hadde nok all lyst kommet tilbake. Hater å være dårligre enn andre...hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...