*Jej* Skrevet 9. januar 2008 #1 Skrevet 9. januar 2008 Hei dere. Vil dere hjelpe meg litt? Jeg er dagpendler, kjører ca 1 og en halv time hver dag for å kommer meg på jobb. Nå har akkurat oppdaget en jobb som kan være aktuell for meg på hjemplassen min.. Bør jeg søke jobben? Tror dere det er en jobb som passer for meg, eller passer jeg bedre i den jobben jeg har nå?
#Aurora har tre gutter# Skrevet 9. januar 2008 #2 Skrevet 9. januar 2008 vanskelig å si.Men det tar ingen skade å søke og prøve noe nytt.
kaos83 Skrevet 9. januar 2008 #3 Skrevet 9. januar 2008 Heisann ja jeg syns du bør søke:) Så kan du ta en avgjørelse om du evt får den:)
*Jej* Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. januar 2008 Hmm.. ok, det skader ikke å søke da.. Men er så usikker på om jeg vil ha jobben. Jeg trives så godt i den jobben jeg har, men er så utrolig lei av å pendle. Hvis jeg får jobben, så vet jeg ikke om den er utfordrende nok for meg. Er ganske ny-utdannet, å lærer sinnsykt mye i den jobben jeg har nå. Ingen som ser noe, som kan hjelpe meg litt på vei?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå