Anonym bruker Skrevet 9. januar 2008 #1 Skrevet 9. januar 2008 hvor mye større størrelse må jeg kjøpe?
BlåklokkaVest Skrevet 9. januar 2008 #2 Skrevet 9. januar 2008 Jeg er kjempefornøyd med de jeg har funnet på Lindex! Har brukt dem mens jeg ammet begge guttene, og kommer til å bruke dem nå også. De har sånne korte loddrette striper over hele cup'en. De koster litt, men jeg synes de er verdt hver en krone. Oppdaget fort at dette var noe som var verdt å legge litt penger i! De jeg kjøpte på HM gikk an....men kunne liksom ikke måle seg med de fra Lindex. Spesielt med tanke på natten. Jeg bruker vanligvis 80B, men har kjøpt 85D i ammebh fra Lindex. Da er de akkurat passe når jeg har skikkelig spreng, men er litt store når det går noen uker og melken stabliiserer seg. Fant ut at det bare var kjempeok at de var litt store, for da falt ikke ammeinnleggene ut om natten. Det gjorde de nemlig med de fra HM. Prøvde med D-cup på de fra HM, men det gikk ikke (de fra HM var jo langt billigere, så tenkte å prøve når jeg oppdaget at det var for lite med 2 ammebher, men endte opp med å kjøpe en til fra Lindex).
ønskebarn Skrevet 9. januar 2008 #3 Skrevet 9. januar 2008 de på fru lyng er veldig gode, jeg liker de med litt støtte i og da må jeg kjøpe på fru lyng. jeg er i uke 35 nå og har gått opp 2 str i cup så f er litt romslig nå så satser på at den holder. men greit og ikke kjøpe så mange enda tilfelle de skulle bli større. kjøp inn en eller to så du har og begynne med.
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 9. januar 2008 #4 Skrevet 9. januar 2008 Må bare (nok en gang;-) skryte av Abecita, et kjempegodt merke som bestilles på nett. Ellers er Triumph veldig bra, skikkelig kvalitet på begge de merkene, og det trenger man hvis man har litt å drasse på.
ohayoo Skrevet 9. januar 2008 #5 Skrevet 9. januar 2008 jeg har kjøpt triumph, men er ikke helt fornøyd - synes den virker litt slapp, men det kan være at den er litt for stor foreløpig. De andre, vanlige bh-ene jeg har kjøpt som er større enn de jeg vanligvis bruker begynte å bli for små og da tenkte jeg at jeg like godt kunne kjøpe amme-bh siden jeg begynte å nærme meg termin og har ikke lyst på mange for store ordentlige bh-er. Men brystene blir jo litt større igjen når det kommer ordentlig med melk i dem, så det blir sikkert bra, har gått opp en cup og 10cm omkrets før jeg kjøpte amme-bh, og kjøpte den enda 5 cm større.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå