Piipii Skrevet 9. januar 2008 #1 Skrevet 9. januar 2008 Når på døgnet begynte dere, og hvordan gikk det? Og hvor mye begynte dere med og hvor fort økte dere? Spiste babyen mindre pupp etter at dere begynte?
Liten gutt i magen<3 Skrevet 9. januar 2008 #2 Skrevet 9. januar 2008 vi begynte å gi grøt på morningen,i tillfelle hun skulle få vondt i magen.det gikk kjempe bra her,ikke noe magevondt.begynte med en tskje og økte med 2 tskjeer osv.rundt en uke var vi oppe i en porsjon med grøt.Hun fikk mme,og hun drakk mindre når hun fikk grøt
Lillegull07 Skrevet 9. januar 2008 #3 Skrevet 9. januar 2008 Jeg begynte på kvelden, men det var ingen suksess. Så prøvde på dagen og da begynte han å spise. Etter noen dager prøvde jeg igjen på kvelden, og da gikk det helt greit. Når man starter er det nok viktig at babyen ikke er for sulten og trøtt. Begynte først med et par skjeer, og innen ei uke fikk hal halv porsjon, og ikke mange dagene etter det økte vi til full. Han spiser mye mindre pupp nå enn før. Før hang han der nesten konstant
Marius og Jonas! Skrevet 9. januar 2008 #4 Skrevet 9. januar 2008 Jeg begynte med smaksprøver midt på dagen, og etter ca 2 uker var vi oppe i full porsjon. Og etter enda en uke så spiste gutten en full porsjon også til kvelds. Jeg ser at hvis han er veldig sulten eller veldig trøtt, så vil han ikke ha grøt. Da gir jeg han en god del melk først, så litt grøt etterpå.
Piipii Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. januar 2008 Ok, kansje jeg skal begynne på morningen da:) Men hvordan gikk det med melkeproduksjonen hvis han spiser mindre pupp, forvinner den ikke da?
Hva skjer'a?♂ Skrevet 9. januar 2008 #6 Skrevet 9. januar 2008 Hvis du vil opprettholde produksjonen er det lurt å amme først=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå