It's all about me Skrevet 9. januar 2008 #1 Skrevet 9. januar 2008 Slike ala Babyshop, Barnas Hus og Reflex???
mayaya Skrevet 9. januar 2008 #3 Skrevet 9. januar 2008 Babies R´Us Ellers har de det meste av utstyr, inlk vogner og alt sånt, på store butikker som Target, Wal-Mart etc.
It's all about me Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. januar 2008 Takker. Har testa Target og Wall Mart. Fant noe jeg trengte der, men ikke alt. Er de virkelighelt håpløse på reisesenger her????
Fikk maibaby06 Skrevet 9. januar 2008 #5 Skrevet 9. januar 2008 Jeg kjøpte reiseseng på babies r us. Den var ikke håpløs:) Minner mistenkelig om den reisesengen vi har her;) Men enig at noen av reisesengene var uaktuelle ja. Har du babies r us i nærheten kan du jo dra en tur. Syns de er bedre på babyutstyr enn target og walmart.
It's all about me Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 9. januar 2008 Det ligger en times tid unna ser jeg, så får høre med gubben om han gidder etterpå. Reiste uten reiseseng, hadde tenkt å kjøpe en billig her men de jeg har sett til nå er jo så små. Lillegutt har ligget i stor seng til nå, men brukte en time på å legge han til luren sin usted. Og DET gidder jeg ikke fortsette med, er bortskjemt med at han legger seg til ro med en gang vanligvis.
mayaya Skrevet 9. januar 2008 #7 Skrevet 9. januar 2008 Reisesenger ER et kapittel for seg selv, ja! Jeg ville helt klart ringt dem på forhånd, fått høre hva de har og googlet sengene før jeg kjørte. Vi skulle kjøpe, men fant aldri en normal en. Og vi hadde mange BRU i nærheten... Heldigvis fikk vi lånt... Ellers noe du trenger da?
Fikk maibaby06 Skrevet 9. januar 2008 #8 Skrevet 9. januar 2008 Denne kjøpte vi: http://www.toysrus.com/product/index.jsp?productId=2583975 Ser det er graco, det burde de vel ha andre steder også. Vår hadde god plass sist han lå i den, er noen mnd siden nå, men han var over 1 år. Men enig i at det var mest knøttsmå reisesenger ja.
It's all about me Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #9 Skrevet 9. januar 2008 Takk, det er akkurat en slik seng vi er ute etter. at det skal være så vanskelig kan jeg ikke skjønne ( Leide bil med bilsete da vi kom, men det bilsetet var det verste vi noen gang har sett, så endte med å kjøpe et nytt Maxi Cosi setet. Skjønner ikke at de våger å kjøre rundt i noen av de setene de har her jeg...
mayaya Skrevet 9. januar 2008 #10 Skrevet 9. januar 2008 Enig ang bilstolene ja. Heldigvis er det en heeelt annen prisklasse enn i Norge da. MEN til dere skal hjem igjen; det er ofte en annen typebetegnelse på setene i USA ifht hjemme, selv om det er samme stolen. Isåfall må du få en bekreftelse fra leverandør om at det er godkjent for bruk i Europa, om du skal bruke den senere. Det var forresten en Gracoseng vi endte med også. Lånesenga altså.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå