*gullungen med okt spire* Skrevet 9. januar 2008 #1 Skrevet 9. januar 2008 noen som føler seg ømme å at det er exstra følsomt??
Gjest Skrevet 9. januar 2008 #2 Skrevet 9. januar 2008 Ja ekstra følsomt, men på den gode måten :-P Synes det er myyye bedre ved el-tider enn ellers..
*gullungen med okt spire* Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. januar 2008 ja på en måte men da er el der for meg for jeg blei sånn i går å er sånn i dag men er det for seint for meg å ha sex i dag viss det skal klaffe hadde ikke sex i går mannen var ikke hjemme
Gjest Skrevet 9. januar 2008 #4 Skrevet 9. januar 2008 Litt vanskelig å si det, men er jo bare å prøve ;-)
*gullungen med okt spire* Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. januar 2008 håper ikke det er for sent etter eggeløsningskalkulatoren skal jeg ha el i helga men kan den ha kommet før da??????
Gjest Skrevet 9. januar 2008 #6 Skrevet 9. januar 2008 Det KAN jo skje, men er vel ikke så vanlig. Spørs vel om du har regelmessig syklus osv. Stress kan også ha litt å si. Går og er litt bekymret for at jeg har EL nå jeg også, men skal ikke ha det før den 18 så håper jeg tar feil..
*gullungen med okt spire* Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 9. januar 2008 da får vi krysse fingrene så får jeg hoppe til køys i kveld..hihi lykke til
Lille jente Skrevet 9. januar 2008 #8 Skrevet 9. januar 2008 JA, jeg er veldig øm når jeg har EL. Av og til er det rett og slett vondt å ha sex, så vi må ta det ganske forsiktig av og til. Men når man vet hva som kan komme ut av det holder man ut hva som helst ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå