solastråler Skrevet 9. januar 2008 #1 Skrevet 9. januar 2008 Jeg blir så sint når jeg leser slik ting som dette, hva er 25 dager fengsel når man kanskje har ødlagt livet til en liten pike. Norge burde hatt strenger straffer for slik som dette. Er dere enige med meg! http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/more_og_romsdal/1.4461557
Bring_it_on!!:)) Skrevet 9. januar 2008 #2 Skrevet 9. januar 2008 Det er et hån mot jenta spør du meg.. Helt utrolig.. 25 dager og 60.000 i bot!!?!? Helt utrolig..
Gjest Skrevet 9. januar 2008 #3 Skrevet 9. januar 2008 Steike, forstod det som at det var en betinget dom også ... hvilket vel betyr at han slipper å sone en eneste dag (med mindre han blir dømt for andre forhold innen prøvetiden på to år.) Stakkars lita jente, han burde ha sittet noen år. En tilståelse burde ikke frita fra straff.
jordbærsjokolade Skrevet 9. januar 2008 #4 Skrevet 9. januar 2008 Vet ikke engang hva jeg skal skrive jeg, det er helt sinnsykt! Straffen ble mildere fordi han tilsto alt? Hva hjelper det den lille jenta da?
Denice Skrevet 9. januar 2008 #5 Skrevet 9. januar 2008 Norge burde vel generelt sett over straffeutmålingene sine. Har ei venninde som fikk mannen sin slått ned og drept i 2006..og aktor la nå ned påstand om to års fengsel!!!!.. Som følge av drapet på mannen har hun mistet sin livsledsager, sitt arbeidsplass og sitt hjem..Helt Ille!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå