Tredjemann på vei :D Skrevet 9. januar 2008 #1 Skrevet 9. januar 2008 Har vært mer eller mindre plaget av smerter ihøyre hofta (helt på høyre sida av rumpa). Legen mente det ikke var bekkenløsning, men jeg fikk henvisning til fysioterapeut i beg. av desember. Har ikke ringt til noen fysioterapeut enda... og vet ikke helt om jeg MÅ det heller for det blir ikke noe verre. Men det kan kanskje bli det når magen blir tyngre? Noen som har god erfaring med å gå til fysiot. med smerter i hofta?
augustmom Skrevet 9. januar 2008 #2 Skrevet 9. januar 2008 hadde samme symt med første, min lege mente det var bekkenløsning, samme med fysio. har hatt kjempeutbutbytte med fysio i den forbinnelsen. anbefales.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå