Gå til innhold

Flere som har vondt i hofta/skinka?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært mer eller mindre plaget av smerter ihøyre hofta (helt på høyre sida av rumpa). Legen mente det ikke var bekkenløsning, men jeg fikk henvisning til fysioterapeut i beg. av desember. Har ikke ringt til noen fysioterapeut enda... og vet ikke helt om jeg MÅ det heller for det blir ikke noe verre. Men det kan kanskje bli det når magen blir tyngre?

 

Noen som har god erfaring med å gå til fysiot. med smerter i hofta?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hadde samme symt med første, min lege mente det var bekkenløsning, samme med fysio. har hatt kjempeutbutbytte med fysio i den forbinnelsen. anbefales.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...