Gå til innhold

Sinspirert fra skravle: Er ALLE barn pene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

samboeren min sa når vi fikk vårt barn: er hun pen? alle sier jo at barna er pene, uansett hva dem EGENTLIG synes!

så jenter, ER virkelig alle barn pene?

selv synes jeg overhode ikke det...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skulle stå han, ikke hun=)

alle barn har sin sjarm men..

Skrevet

Synes det er for dumt å diskutere noe sånt så lenge de er velskapte.

Nok av barn som blir født med psykisk eller fysisk funksjonshemming.

Kan vi ikke fokusere på noe viktigere enn å diskutere om babyen er pen/ikke pen????

Skrevet

kansje jeg formulerte det litt feil..

sier dere uansett hva dere synes om barna, at dem er pene?

Skrevet

Mener du til egne barn eller andres??

Prøver generelt å ikke fokusere på inmari på utseende til hverken baby eller voksen.....men det som er inni ;o) Sikkert klisje, men jeg mener det!!!!

Skrevet

andres...

ja for all del, bryr meg ikke om utseende sånn sett, men noen barn er mindre pene enn andre, men når mamman spør: er han ikke skjønn, så føler jeg liksom ikke at man sier NEI da=)

en an grunnene til at jeg også posta innlegget er fordi jeg har en vennine som faktisk sa til mamman til et barn, jassåja, det var ikke rare ungen dere fikk nei!

ble helt stumm jeg, trodde ikke man sa slikt uansett hva man selv følte...

Skrevet

Nei, huff....det var jo skikkelig frekt. Hadde blitt veldig såret om noen sa sånn til meg. Kanskje ikke de lengste sosiale antennene til venninna di. Har du sagt noe til henne?? Kan jo ikke si sånn??

Skrevet

Skjønner enkelte som er hjemme har lite å ta seg til.....

Skrevet

Kan ikke si at jeg noen gang har sett en stygg baby. :) Men så har jeg ikke sett alle heller.

Skrevet

Det er vel ikke alle barn jeg syns er pene (i sånn reklamefjes-forstand), men har tilgode å se en baby som ikke er søt/sjarmerende/herlig.

Skrevet

Hadde noen sagt til meg "jassåja,det var ikke rare ungen dere fikk nei!" hadde jeg bedt den personen om å gå å se seg selv i speilet!!!

Og at hvis han/haun ikke hadde noe bedre si kunne han/hun heller holdt kjeft!

Alle babyer har noe ved seg som er sjarmerende =)

Skrevet

For en diskusjon, babyer er jo små snuskete skjønne vesener uansett, skjønner egentlig ikke spm ditt, synes det er veldig overfladisk.

Skrevet

må si før jeg fikk barn selv , kunne jeg godt si til meg selv , uff den ungen var ikke så fin.. men etter jeg fikk selv fikk jeg et aent syn på det, nå ser jeg et sjarmtroll i alle unger .. vet ikke om det er mors instinkt som forandrer det, er sånn at når jeg ser til bake på meg selv så skammes jeg av at jeg kunne tenke sånn..

Skrevet

NEI alle er jo ikke pene av utseende, men de blir jo pene av hvordan de er. jeg må ærlig innrømme at min eldste datter var ikke særlig pen da hun kom til verden. hun hadde ligget nede i bekkenet lenge og hadde derfor veldig langt hode. legene viste ikke om hodet rettet seg. men det gjorde det =o) hun lå på prematur avd for hun var for tidlig født. den ene pleieren der sa at hun var ikke så veldig pen, men at hun sjarmerte alle. hadde blitt rart for meg hvis alle skulle sagt at såååå nydelig hun er, når jeg selv viste hvordan hun så ut. men jeg ble ikke mindre glad i henne av den grunn. hun er en kjempe nydelig ungdom den dag i dag=o) takk gud for at vi alle er forskjellige

Skrevet

Ha ha, vet du egentlig hva snuskete betyr?;-)

Skrevet

Stakkars storken airline.. et lite spørsmål me mange sure svar.. Man sei vel uansett tell andre at babya e søt uansett ka man syns.. men trur nok vældi mange syns nyfødte babya spesielt ser mindre pen ut.. me skrokkat hud me rar farge og sånt. Men nu ætter at æ har blidd mamma, trur æ nok æ har et anna syn på d.. Før som nån her sei, d e ikkje utseende som betyr nåkka. :) Søte, små uskyldie nurk kan være så skrokkat de bære vil, og alikavæl være heilt utruli nydeli. Men ingen e så pen som sine egne onga uansett ;)

Skrevet

Alle barn er pene i deres foreldres øyne. :-)

Ellers må jeg si jeg har sett barn jeg ikke syntes er pene, er vel greit å ikke syntes alle er pene. Er jo gjerne sånn at blir man kjent med barna så syntes man de er pene da, for da får man personlighet også.

Jeg syntes jenta mi er utrolig pen jeg men om andre ikke syntes det så bryr jeg meg ikke om det. Folk får syntes hva de vil.

Så foresten ei jente/gutt med hareskår når jeg var i butikken her om dagen. Bare en baby enda. Ho var fantastisk nydelig.

håper ikke moren trodde jeg kikket flere ganger fordi hun hadde en skade... Og tok det negativt. Men jeg er ganske sikker at ho fikk med seg at jeg sa til mannen min at den babyn var nydelig......

Håper det ihvertfall.

Har jobbet med handikapede barn og vet foreldre er vant til at folk stirrer av en litt mer negativ grunn.

Skrevet

ja,det fins mange stygge barn...

Skrevet

Huff, blir helt lei meg, jeg.

Man kan da ikke si at noen barn ikke er pene!!

For meg er det i det hele tatt uaktuelt å tenke tanken!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...