Silja FullFres McQueen Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. januar 2008 Jeg kunne godt ha tenkt meg å "kjørt ned" Oscar litt... Hæhæh ;D
Silja FullFres McQueen Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 9. januar 2008 Tss, pripne frøken...
Meg + 2 prinsesser Skrevet 9. januar 2008 #7 Skrevet 9. januar 2008 Er jeg vel ikke, men han er vel ikke særlig kjørbar vel? Det er forøvrig jeg, jeg har kjørt på VEIEN i dag, i tettbebygde strøk! :-O Hihihi.
Silja FullFres McQueen Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #9 Skrevet 9. januar 2008 Åjooooda. Kjørbar som fy han! ;D Jøss, kjørte DU på noen da?
Meg + 2 prinsesser Skrevet 9. januar 2008 #11 Skrevet 9. januar 2008 Pøh, dum elle? Jeg klarte meg rimlig bra, krypkjøring å greier;) Men jeg gruer meg som en gærnigng da, før hver kjøretime. Nå gruer jeg meg til neste onsdag:P
Tonje og Litjklompen <3 Skrevet 9. januar 2008 #12 Skrevet 9. januar 2008 Oscar ja! Han er dritkjekk han! Det har vert noe for meg vøtt!
Silja FullFres McQueen Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #13 Skrevet 9. januar 2008 Neeeeida, det går så fint så! Bare husk på at du skal UNNGÅ de gamle damene som går langs veien.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå