Gå til innhold

Tok CB digital test i dag......

Anbefalte innlegg

Skrevet

og den var neg.... -snufs-.... men jeg har regnet litt feil med syklusen min og tror ikke jeg venter IKM før på søndag 13 januar. Er det da enda et håp???? (",) noen som vet??? (men så står det på pakningen at den påviser graviditet 4 dager FØR IKM..... Noen som har peiling på dette???....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det står på at den KAN påvise 4 dager før. Men det skjer nok bare unntaksvis. 100% sikker er den ikke før fra IKM.......så prøv igjen om noen dager om du fortsatt har tegn på graviditet

Skrevet

Jeg må også legge til at jeg ikke testet morgenurinen, men utpå ettermiddagen.....

Skrevet

Hei hei LilleMy,

jeg og tok digital test i dag, og den var negativ for meg også. Har ikm i morgen, og var heeeeeelt sikker på at jeg var gravid denne gangen, men den gang ei.

Men jeg tok også testen litt ut på dagen, så satser på at det er grunnen. Har lovet meg selv at jeg ikke skal test igjen før lørdag, hvis tanta holder seg unna da.

Lykke til til deg, det er enda håp!!!!

Skrevet

Tuuuuuusen takk for d lille jente :-) Ja jeg øyner oxå fremdeles håp (",) Vi får teste oss igjen til helga og håpe på bedre resultater da :-)

Skrevet

Hvordan går det med deg LilleMy? Tegn på at tanta gjør en innmarsj?

Jeg har ikm i dag, men har ikke et eneste tegn på TR i det hele tatt :o)

Pleier alltid å få TR på klokka, så det er jo et lys i tunnelen da...

Spennende!

Skrevet

Hei på dei jente :-) Ingen tegn på tante her heller *håper,håper,håper* c",)

Kjempe spennende. Klarer du å holde dg til lørdag?..... jeg har jo bestilt billigtester i posten (som jeg renger med kommer i dag).... men bør jo vente da jeg testet neg. på digital i går....

Skrevet

Da jeg var gravid med sønnen min, testet jeg negativt med cb digital både på dag 3-5 og 7 etter ikm.... Jeg testet ikke positivt før 12 dager over ikm. Så noen produserer hcg senere enn andre. Jeg testet da med morgenurin.

Nå som jeg er gravid med nr. 2, ventet jeg med å teste til en uke over ikm, og da testet jeg på kvelden. Da lyste det "gravid" mot meg på cb digital.....

Så lenge mensen ikke kommer, er det jo håp...

Lykke til jenter :-)

Skrevet

Takk for svar sørlendingen :-) Jeg fikk heller ikke positiv test før et par dager etter IKM da jeg ventet mitt første barn, men disse cb digital testene er helt nytt for mg..... Så jeg gleder mg til å teste igjen til helga (så lenge tante holder seg laaaangt borte...hihi).... hvor langt er du på vei forresten?.... (kanskje vi møtes igjen på 1. trimester.... *ønsketenkning*.... hvis du ikke er lenger på vei da)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...