ruth Skrevet 9. januar 2008 #1 Skrevet 9. januar 2008 Har vondt i brystene og er kvalm og føler at jeg er oppblåst i magen og har litt vondt i magen. tok en test for et par dager siden men den var negativ kanskje jeg har tatt den for tidlig? har ikke noe særlig peiling på dette jeg. men hadde mensen for ca2 uker siden. jeg har prøvd å bli gravid nå i 2 år ca så håper jeg har fått det til nå!
Babyønske �� Skrevet 9. januar 2008 #2 Skrevet 9. januar 2008 Hvis du hadde mensen for 2 uker iden, så skal du vel, om du har "normal" syklus, ha eggløsning i disse dager........
ruth Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. januar 2008 ja tok den eggeløsnings kalkulatoren og har det den 11
anesam Skrevet 9. januar 2008 #4 Skrevet 9. januar 2008 da er det bare å kose seg masse rundt el tider, så kan du teste ca 14 dager etter el hvis du har normal syklus!
Babyønske �� Skrevet 9. januar 2008 #5 Skrevet 9. januar 2008 Oki, da var det vel litt tidlig å være gravid. Men ville ikke stolt blindt på eggløsningskalkulatoren. Det beste er å gardere med sex ca annenhver dag i minst en uke rundt eggløsningen.
litjpia73 Skrevet 9. januar 2008 #6 Skrevet 9. januar 2008 Har du vært prøver i 2 år og så vet du ikke engang at du ikke kan teste for graviditet før rundt den tiden du skal ha mensen? På tide du leser litt da kanskje? Du kan ikke være gravid når du ikke har eggløsning før om to dager!!! Er dette bare tull eller?
Carrie1 Skrevet 10. januar 2008 #7 Skrevet 10. januar 2008 jeh støtter deg her, litjpia, er dette bare tull?? hvis du har prøvd i 2 år, så må du vel vite når du kan bli gravid...:-) lykke til!:-)
Randis Skrevet 10. januar 2008 #8 Skrevet 10. januar 2008 Jeg har eggløsning dagen etter at mensen er ferdig slik at dette er vel inviduelt. Ikke vits å teste før nærmere mensen men jeg forstår godt at en vil prøve når man har alle symptomene. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå