Gå til innhold

Kjeeedelig å vente ;) Flere med IKM 21. jan?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lyst å skravle litt om løst og fast i dagene fram mot IKM?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikm 23 eller 24 jan.. driver å leter etter El nå om dagene.. Er kjedelig å vente på ikm ja, med mange følelser og forhåpninger. Jeg prøver hver mnd å ikke tenke på det, men klarer det ikke.. Blir litt fjern i perioden mellom el og ikm, teller dager og kjenner etter symptomer. Men det er visst helt normalt når man ønsker seg baby =)

Skrevet

Jeg har IKM 23.januar. Det er kjempe lenge til, holder på å gå på veggen her!

Skrevet

Hei på dere!

Da er jeg ikke helt unormal likevel som holder på å bli litt "smågal" av å vente ;) Syns tida mellom EL og IKM er lengst. Tror ganske sikkert jeg hadde EL på mandag, men tester ikke, så kan jo ikke være 100 % sure... Blir vår 8 pp og 4 pp etter SA nå dersom det ikke klaffer denne gangen heller, og nå VIL jeg :) :) Har en gutt på snart 3 fra før, og vil så veldig gjerne gi han et søsken snart! Hvor lenge har dere prøvd?

Skrevet

Jeg blir gaaal av å vente jeg og ;-) har ikke jobb og studerer ikke nå så bare kjeder livet av meg og venter og venter hehe.

Skrevet

hehe, nei du er så absolutt ikke alene! =) Vi har prøvd siden april -07. Trodde det skulle være fort gjort å lage en baby, siden "alle andre" plutselig ble gravide.. Håper det klaffer snart, begynner å bli kjeeeempe utålmodig. Har heldigvis noen travle uker foran meg nå med flytting og greier, så jeg får litt annet å tenke på. Er veldig greit å ha mye å gjøre i tiden mellom el og ikm, så går dagene litt fortere :)

Skrevet

Kjedelig at dere har brukt så lang tid da *Ine* :-S Tror virkelig jeg kommer til å bli gal hvis vi bruker så lang tid. Er bare i 1.pp etter en ma og en sa da, men er så utålmoodig :)

Skrevet

ja, det er kjempekjedelig!! Får håpe det klaffer tidlig for dere da :) Det blir ikke helt riktig med 9 pp egentlig. samboeren min er mye borte i perioder pga jobben, så noen av pp har han vært borte når jeg har hatt el (eller tror jeg har hatt el..)

Har litt problemer med å finne el, og har enda ikke fått helt stabile sykluser etter p-pilleslutt. Har bestemt meg for å ta en tur til legen hvis det ikke klaffer denne mnd heller

Skrevet

å ok :) skjønner. Håer det klaffer for dere denne mnd!! Masse lykke til!

Skrevet

Hei til deg Nonnings :) Har du hatt både MA og SA? Huff a meg, er så trist å miste. Får bare satse på at alle gode ting er 3 da :)

Holdt på nesten like lenge vi da Ine. Kasta pillene i mai vi, men starta ikke aktivt å prøve før i juni/juli. Også hadde vi opprom etter SA'en tidlig i oktober. Og nå er jeg utålmodig jeg også!! Denne pp'en har det vært annenhver dag og pute under rumpa ;) Håpe, håpe :) Hvor langt tidsrom prøver dere aktivt i hver pp? Blir litt vanskelig for oss å få til nå siden sambo jobber kvelden, men i og med jeg regner med EL var på mandag håper jeg det ikke klusser det til likevel. Holdt meg oppe og ventet på han på mandag, hi, hi ;)

Skrevet

uff.. ser dere har mistet både miemamma og Nonnings.. Håper dere slipper å oppleve det igjen, er liksom det verst tenkelige som kan skje. men da har dere i allefall klart å bli gravide da. Håper dere får spirer som klorer seg godt fast snart! :)

Vi prøver aktivt stort sett fra tanta forsvinner og til hun kommer på besøk igjen vi. så ofte som mulig, i perioder hver dag, men i perioder kan det ta 3-4 dager mellom hver gang fordi sambo er borte.. Denne pp har vi klart å time det ganske bra tror jeg, har ikke hatt lengre opphold enn 2 dager, så jeg håååper :) sliter som sagt med å finne el.. har hatt el- slim i dag og i går, men testene er negative. Etter mine beregninger skulle el være her omtrent nå. Sambo reiste i dag tidlig og kommer ikke hjem før i morgen ettermiddag. Men men, det kommer en dag i morgen også.. og en hel helg etter det ;)

Skrevet

Hei Miemamma. Ja jeg har hatt både SA og MA. MA skulle egentlig være en senabort fordi lillegutten hadde så mange alvorlige feil at det ikke var forenelig med liv :-( Men så døde han i magen min den dagen jeg skulle møte abortnemda, så da ble det regnet som en MA. Mistet han i uke 17 og måtte føde han da. Det var fryktelig. Så jeg håper det blir som du sier at alle gode ting er 3 :-D

Vi er ikke så aktive, for bor ikke sammen ennå, men vi passer alltid på å møtes rundt EL ;-P så er egentlig ikke så "ordentlig" prøving enda, men håper likevel.

Masse lykke til! Nå er det nattinatt for meg :-P

Skrevet

Har IKM mandag 21. jeg også.. "jobba" hardt denne mnd, så håper på lønn for "strevet" :-) gleder meg til å høre åssen det har gått med folket her inne den mandagen da :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...