Gå til innhold

Har noen stikkesmerter i skjeden???(er i uke 37)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen ande pressmerter og stikkesmerter i skjeden?? Kommer en 10-14 ganger om dagen. Spesielt når jeg går tur, men nå er det også når jeg sitter og står...

Noen som kjenner dette igjen???

(er i uke 37)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner det veldig godt igjen. Er i uke 37+3.

Tror det er modning...

Skrevet

Jeg hadde akkuratt det samme, så jeg gikk til JM.. =) og jammen hadde jeg ikke fått åpning og var moden=)

Er bare modning.. Få JM til å ta en vaginal undersøkelse på deg neste gang du skal dit =)

Skrevet

D har jeg også hatt di siste kveldene nå,går i uke 33 nå....

Skrevet

Jeg har også mye stikkinger og press i skjeden, spes når jeg beveger meg. Kjenner det også når kynnerene er der. Er 35+2 så kan godt vente 3 uker til :-D

Men tror det er modning, håper det og at fødsel går fort. Skal til legen om en uke men regner ikke med hun sjekker da, er vel litt for tidlig. De skal vel ikke røske for mye der oppe før termin.....

Skrevet

Nå blei jeg litt nervøs, jeg har også slike stikkinger ut i sjeden, spesielt når jeg går og når jeg får kynnere.. Men jeg er i uke 29 bare.. Burde jeg gå til jordmor og få det sjekket, har jo ikke akkurat lyst til å føde enda..

Skrevet

Uke 33 og har hatt det fra og til i 3-4 uker....

Skrevet

Husker fra sist at jeg hadde masse stikkinger og sånt, og av og til så volsomt at rett og slett var vondt.

Jeg ble satt igang på overtid, og var ikke moden i det hele tatt.

Jeg tror det kan komme stikkinger og andre "vondter" både nedover i skjeden og andre steder når barnet sparker rundt om kring, og dytter på nerver som gjør at det sendes ilinger av smerter rundt om.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...