Gå til innhold

Hva gjør du når dere har kranglet også reiser mannen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ringer dere først eller venter dere til han dukker opp igjen? Huff syns det er så teit å bare reise midt i kveldslegging og alt bare fordi jeg sa han godt kunne skjerpe seg litt om dagen... Grrrr

Videoannonse
Annonse
Skrevet

spørs hvem som har skylda..har han skylda så kunne det ikke brydd meg mindre,må bare stikke..

om jeg har skylda sener jeg en unnskyld melding.

Skrevet

Det har faktisk aldri skjedd at en av oss har dratt. Men så er vi så lite lidenskapelige at vi krangler aldri heller, viser bare sure miner her i huset...

Skjønner frustrasjonen din!

Skrevet

Min samboer har heldigvis aldri bare reist under/etter en krangel... Mulig det blir litt muggen stemning og at vi ikke prater så mye sammen resten av kvelden, men han har aldri bare reist...

Skrevet

Gjør mannfolka sånt asså?

Bare drar?

*riste på hodet*

Da burde de vært bedre oppdratt. Veldig glad det aldri har hendt her, da hadde det ihvertfall blitt månelyst!

Skrevet

Det skjer ikke her i huset! At en av oss bare stikker av. Hva løser det da liksom??

Skrevet

men jeg prøver jo hele tiden å ta opp sånne ting med han, men han nekter høre på meg. han sier hele tiden at jeg veit jo ikke hva som er best oppførsel og best måte å takle ting på... ok er forsåvidt greit det, men nå rant tydeligvis begeret over også bare stikker han midt i kveldsstell... hvordan hadde dere taklet dette og hva hadde dere sagt når han kom hjem? syns det er unødvendig å skulle oppdra mannen også, har forsåvidt nok med ungene....

Skrevet

Mannen min ville nok aldri funnet på å reise mitt i en krangel.

Vi har vært sammen i 3 år så litt krangling har det jo blitt men det har iallerfall ikke skjedd. For en del år siden derimot bodde jeg med en som rømte til moren sin hver gang jeg prøvde å prate om problemene våre eller var sint på han for noe. så dukket han opp dagen etter med blomster og ventet at jeg skulle være bli fornøyd og ikke si noe mer om det.

(og ja jeg vet at han var hos foreldrene for var veldig god venninne med brorens kjæreste/samboer og de leide hos foreldrene demes.)

Er jo en grunn til at det forholdet ikke holdt ja, men jeg ringte aldri etter han. Skulle han være barnslig skulle ihvertfall ikke jeg jakte på han.

Skrevet

Kommer an på hva dere kranglet om da,var det du som startet den eller sa noe som gjorde at han stakk? Er jo lite voksent, særlig med barn tilstede. Men jeg vet med meg selv at jeg kan bli så forbannet noen ganger at det er bedre at jeg ¨går meg en tur ut isteden for at jeg sier ting til mannen som jeg kommer til å angre på etterpå. Men da sier jeg ifra at nå må jeg bare lufte tankene mine litt. Hvis du sa noe som såret han ville jeg kanskje ringt, men hvis han bare dro i sinne hadde jeg bare ventet til han kom hjem og spurt hva salgs oppførsel det var?!?

Skrevet

Det har vel faktisk aldri skjedd... Jeg har gått en gang for mange år siden... Ble drit forbanna og bare gikk.. Endte med at jeg gikk en lang tur (nesten to timer), og ble bare mere sint da jeg kom hjem for da lå han og sov istedet for å ligge våken å være bekymret for hvor jeg var... hehe...

Skrevet

Hvordan gikk det med dere i går?Kom gubben hjem igjen eller?

Skrevet

Det har aldri skjedd her at en av oss reiser etter en krangel. Den krangelen tar vi der og da, og ferdig med det. Hva er poenget med å dra? På et eller annet tidspunkt så må man jo prate om det, og jo før jo heller. Her har vi ikke hatt store kranglene, og har aldri vært inne på tanken engang om å dra. På tide å vokse opp når man har barn, og ta ansvar! Det hjelper vel ingen at kranglen drøyer i det uendelige?

Skrevet

Skjedde et par ganger tidlg i forholdet, men vi har lært oss å unngå sånt. Gjør opp der og da, krangler skjeldent i grunn, vi har ikke så mye å krangle om... Ingen av oss bruker penger uten at det er enighet om det, begge er fornøyde med samlivet og vi tar begge vår del av alt som skal gjøres både i forhold til hus og unger.

Å stikke av er totalt uakseptabel fjortis oppførsel...

Skrevet

her har han reist ofte fra meg etter en krangel og fått helt angst for at han ikke kommer tilbake

Skrevet

yes, gubben kom hjem og jeg sa at den type oppførsel ikke ble akseptert.. det skjønte han og han unnskyldte seg. huff er ikke alltid solskinnsdager nei.

Skrevet

Ringer låssmeden...hehe. Problemet løst...hehe

Barnslig er det hvertfall

Skrevet

Jeg er en sånn person som kan finne på å stikke av under en krangel :) he he...Har gjort d et par ganger, men har ikke gjort d etter at datteren vår ble født da, og kommer nok ikke til å skje igjen heller.. vet at jeg hadde blitt veldig lei meg og oppgitt dersom d var han som dro, er ikke noen god måte å gjøre d på, er klar over d...

Men noen ganger er d godt å bare dra sin vei for å roe seg ned og få samle tankene alene...Jeg blir ikke lenge vekke, bare nok til at vi kan fortsette en rasjonell samtale etterpå..så ler vi av d hele :) Både jeg og han er sånne personer som sjeldent blir sint, men når vi først blir d, så smeller d...og da er d greit at d ikke smeller samtidig he he..

Men vi er ikke langsinte da, og d går veldig fort over...

Men d er i grunnen sjeldent vi krangler på den måten, har egentlig ikke skjedd siden forholdet var i startfasen..:) Nå løser vi problemer på andre måter heldigvis :)

Skrevet

Det har ingen av oss gjort noen gang, og håper ingen av oss kommer til å gjøre det heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...