Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er du DEN mamman til Lukas som jeg tror du er? Har spurt etter deg noen ganger skjønner du hehehe trodde du hadde forlatt oss snufs.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm aner ikke, har vært her MYE før:) Fikk litt data "fnatt" her en periode og ga opp hele greia!

Hvilke MammaLukas er du ute etter? Tror det bare er jeg som "heter" det her :)

Skrevet

Jeg har endret litt på nicket mitt.....forkortet det fra Leader of the pack:) Tipper du er riktig LukasMamma ja:) Koselig å se deg igjen!!

Skrevet

Ja, da er det nok meg :) Og ja da vet jeg godt hvem du er!!!

Takk i like måte, litt ok å være her igjen og lese hva alle disse crazy damene skriver! :)

Er innom nettbutikken din i ny og ne, men etter jul er det null peng i pungen!

Skrevet

Da var det riktig ja:) Nei er vel sånn for de fleste i januar. Bedre å vente på nyheter da hehehe. Håper du blir her fremover. Alt bra med gullet?

Skrevet

Joda alt er bra med han, har hatt vannkopper noen dager så det er ikke bare bare :)

Håper alt er bra med deg og ALLE dine! :0)

Koslig at du kjente meg igjen da, ikke alle som gjør det :)

Skrevet

Har som sagt etterlyst deg noen ganger. Sendte deg vel en mail for en tid tilbake og når du ikke svarte blir jeg bekymret vet du hehehe sånn er jeg:) Alle her har det bra. Sunniva har litt mye lakenskrekk og det er litt slitsomt ellers er hun bare søt:) Vannkopper er dritt. Heldigvis har 2 av 3 ferdig med det her!

Skrevet

Hehehe send den siste over her så skal jeg nok få planta en kopp eller to serru :)

Hmmm den mailen kan jeg ikke for øyeblikket huske, har sikkert fått den satt stjerne på den for å huske og svare....så har den gått i glemme boka!

Godt å se at det går bra med gjengen din da, selvom lakenskrekken har slått til!!

Godt å "se" deg Leader`n, skal logge av nå...skal jobbe på reiselivsmessa i morgen faktisk og må meget TIDLIG OPP!!

(litt klesvask og dritt som må gjøres før senga kaller)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...