Gjest Skrevet 9. januar 2008 #1 Skrevet 9. januar 2008 Men jeg bare lurer. Ser noen nevner at Wella og vann neppe er like bakteriedrepende som vaskemidler brukt i toalettet. (pisse i dusjeninnlegg nr 10000) Men jeg har fliser i dusjen, hvite fliser. De liker vaskemidler de, gjerne til og med klor og jeg vasker jo selvfølgelig dusjen skikkelig like ofte som jeg vasker dassen med tilsvarende vaskemidler. Gjør ikke dere det?!
selfangerkjerringa Skrevet 9. januar 2008 #2 Skrevet 9. januar 2008 Kanskje ikke like ofte..... men dusjen får seg en omgang med dertil egnede vaskemidler en gang i uka ja Diddelidoen får en raid et par ganger i uka. Eller mer, ved behov.
Carnivale Skrevet 9. januar 2008 #3 Skrevet 9. januar 2008 ka-ping: leste "dildoen får et raid et par ganger i uka" Tenkte at DET trenger vi ikke vite noe om!
Twintipp og himmelblå Skrevet 9. januar 2008 #4 Skrevet 9. januar 2008 Nå er det ganske unødvendig å vaske doen etter HVERT besøk da. Nettopp fordi man ikke behøver å gå\stå etc. oppi der. Om du har for vane å tisse i dusjen, der andre folk faktisk befinner seg er det vel et større behov for å vaske netopp dusjen etterpå... Og da er det vel bedre å drite i å pisse ned dusjen?
d",)~^~^~ Skrevet 9. januar 2008 #5 Skrevet 9. januar 2008 Og jeg klarer ikke å dy meg, men må svare... Jeg vasker nok do litt oftere enn dusjen. Jeg tisser ikke i dusjen. Jeg putter ikke føttene mine nedi do, ei heller andre kroppsdeler. Syns det er ekkel tanke å skulle stå midt i andres tiss når man hovedsaklig er i dusjen for å bli ren....
selfangerkjerringa Skrevet 9. januar 2008 #6 Skrevet 9. januar 2008 Schnupsii: skrev nettopp omtrent det samme på et annet innlegg... Jeg har også det å tenke på at jentene mine sitter i dusjen (vi har drøye 1m2 dusjgolv) og leker nesten hver dag... liker ikke helt tanken på at de skal sitte i tisset mitt og leke Så jeg holder meg til toalettet når jeg tisser jeg. Og det lærer jeg ungene til også.
Zalinamor_Isabelle_og_Robin Skrevet 9. januar 2008 #7 Skrevet 9. januar 2008 jeg går på do før jeg går i dusjen.... da tisser man ikke der- og jeg vasker dusj og do nesten hele tiden. Med klor og badromsvaskemid. Da vet jeg at det er reint..
Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 9. januar 2008 #8 Skrevet 9. januar 2008 Vasker du dusj og do hele tiden Zalinamor_Isabelle_og_Robin?! Imponert.. Hadde jeg gjort det så hadde jeg jommen ikke hatt tid til stort annet!!
Gjest Skrevet 9. januar 2008 #9 Skrevet 9. januar 2008 Øy, detta var ikke tissedebatt, det var vaskedebatt, så hold pisset unna denne tråden;) hihi... Jeg vasker dass og dusj omlag 2 ggr per uke, noe av grunnen er en slabbedask på 20 som ikke har fått med seg dette med å fjerne hår fra sluk osv, så da vasker jeg samtidig, samme dusten har heller ikke alltid fått med seg hva den fine børsten ved siden av dassen er til, så da må den taes også... Og klor er genialt, men lukter grufullt;)
Twintipp og himmelblå Skrevet 9. januar 2008 #10 Skrevet 9. januar 2008 Vi vasker badekaret med Jif hver gang vi har badet... Vi dusjer oppi badekaret også, og vasker over hver gang. Dassen tar jeg 1-2 ganger i uka, da jeg heldigvis slipper å sitte oppi der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå