Anonym bruker Skrevet 9. januar 2008 #1 Skrevet 9. januar 2008 Som til slutt kjører seg sjæl på rævva så¨jeg mister jobben min burde vært registrert med øremerking...
hårsår Skrevet 9. januar 2008 #2 Skrevet 9. januar 2008 Ja, men dersom du har stått på sidelinjen og sett sjefen kjøre alt på rævva uten å hjelpe, er ikke du da delaktig?
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2008 #3 Skrevet 9. januar 2008 Jada, Rufus, helt klart min feil.... Dust. For en medfølelse til noen som har mistet jobben sin. HI
RundLurt? Skrevet 9. januar 2008 #4 Skrevet 9. januar 2008 Finn deg en ny en da vel, d "åddå jo" tå slage!
hårsår Skrevet 9. januar 2008 #5 Skrevet 9. januar 2008 Dersom du ikke har gjort det du kan for å rette opp skuta, har du deg selv å takke for at du sitter uten jobb idag.
___ Skrevet 9. januar 2008 #6 Skrevet 9. januar 2008 Start for deg selv da vell hvis du er så mye flinkere.
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2008 #7 Skrevet 9. januar 2008 Rufus Om sjefen har holdt tilbake informasjon om over- og underskudd på prosjekt HAN har hatt ansvar for så kan da virkelig ikke jeg vite hvor skuta gikk hen vel? HI
hårsår Skrevet 9. januar 2008 #8 Skrevet 9. januar 2008 Da har du holdt tilbake relevant info. Du kalte sjefen inkompetent, ikke kjeltring... Dette setter jo hele saken i et annet lys..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå