tina_mor Skrevet 9. januar 2008 #1 Skrevet 9. januar 2008 var ute kl 10 i formiddag fra sykehuset............tok bare 1/2 times tid og gjøre det de skulle.... Fikk full narkose....så det gikk kjempefint....sovet i hele dag...... Gjør litt vondt ja...men var forberedt på det. Så nå ringer jeg i bjella når jeg trenger en kopp kaffe eller smertestillende fra samboer he he he Litt rart og ikke kunne skifte bleie på snuppa eller bære henne.. oi oi denne meld tok laaang tid og skrive med en hånd he he - for hekta av dib tror jeg Tina
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 9. januar 2008 #2 Skrevet 9. januar 2008 hehe Ikke lett å være hekta på dib når man bare kan skrive med ei hånd nei :-) så bra at operasjonen gikk som den skulle og at du nå er hjemme og kan bjelle på mannen :-) God bedring!!
Leandermamma Skrevet 9. januar 2008 #3 Skrevet 9. januar 2008 Så kjekt at alt gikk bra! Nyt livet på sofaen sammen med bjellen! (misunner deg nesten, hehe!)
Alba44 Skrevet 9. januar 2008 #4 Skrevet 9. januar 2008 Så bra at alt har gått bra! God bedring! Håper du får en sterk og fin skulder snart )
tina_mor Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. januar 2008 Takker - koselig og høre.... Nå er sambo ute med snøfreseren - så han har nok og gjøre stakkars...jeg sitter her og koser meg med en kaffe og hotell cæsar. Deilig og ha en snill samboer asså......... Ja fali og bli hekta her asså............ PS....jeg skal snart ta meg en Oslotur, og da må vi prøve og få til et Cafe-besøk asså??? Hadde vært hyggelig og se noen av dere "live"......tji hi - ---- Jeg begynner tidskonto i Oslo om 6uker ,så det blir både godt og litt rart. Klemmer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå