tina_mor Skrevet 9. januar 2008 #1 Skrevet 9. januar 2008 var ute kl 10 i formiddag fra sykehuset............tok bare 1/2 times tid og gjøre det de skulle.... Fikk full narkose....så det gikk kjempefint....sovet i hele dag...... Gjør litt vondt ja...men var forberedt på det. Så nå ringer jeg i bjella når jeg trenger en kopp kaffe eller smertestillende fra samboer he he he Litt rart og ikke kunne skifte bleie på snuppa eller bære henne.. oi oi denne meld tok laaang tid og skrive med en hånd he he - for hekta av dib tror jeg Tina
NoDoubt Skrevet 9. januar 2008 #2 Skrevet 9. januar 2008 Flott at operasjonen gikk bra:-) Hvorfor måtte du operere skulderen? Hørtes deilig ut med bjelle og tjener da;-)
tina_mor Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. januar 2008 Ja bjelle og tjener kan være kjekt asså - selv om savnet og kunne bære snuppa opp på stellebordet og bade og skifte allerede meldte seg ikveld....jeg satt på dolokket og så på jeg he he he - uff tror jeg er litt susete nå -sorry folkens.....tji hi Jeg måtte operere pga en gammel skade + en kraftig betennelse og litt trangt der, så det "knirker og knaker" noe voldsomt Pappa'en fikk min perm noen uker - men var tydeligvis ikke noen selvfølge...men vi måtte skrive en søknad ved siden av....merkelige regler spør du meg.........det gikk noe ialle fall i orden..... Jeg skal begynne tidskonto om 6 uker, så greit og få det i orden til det;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå