babysyk venter nr 2 <3 Skrevet 9. januar 2008 #1 Skrevet 9. januar 2008 hei alle prøvere, og godt nyttår..håper 2008 blir året det klaffer for alle:) jeg har ganske ømme pupper, spesielt når jeg feks tar av meg bhen på kvelden før jeg legger meg,da gjør det vondt! er ca en uke til mens..hvis det evt er en graviditet å gang,er det da mulig å få ømme pupper så fort? kan jo sies at jeg aldri har ømme pupper,har hatt det en gang eller noe..mulig det bare er jeg som leter etter symptomer,men puppene er ikke noe jeg innbiller meg:)
Gjest Skrevet 9. januar 2008 #3 Skrevet 9. januar 2008 heia=) d kan vær et tegn på at nåkka e på gang,men d kan å vær for at du ska ha tr! har hatt d sånn en del ganga sjøl,men d va bare for at tanta sku kom:( men håpe du e gravid da=) du kan prøv å ta en test å sjå,kan vær for tili men arti læl hehe! lykke te da,krysse fingran for dæ=)
babysyk venter nr 2 <3 Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. januar 2008 er nok sikkert bare fordi TR skal komme,men er litt rart siden det er ca en uke til..dessuten har jeg hatt ømme bryster 1 (!) gang før faktisk..men skal ikke får noen forhåpninger..
Lucy T og prinsessa *** Skrevet 9. januar 2008 #6 Skrevet 9. januar 2008 Hei! På min forrige pergo kur (min aller første) ble jeg gravid. Har ofte ømme brystvorter etter el og til ikm, men ikke hele brystene. Den pp så ble brystvortene ømme etter el, men det fortsatte. 1 uke før ikm var hele brystene ømme, og vonde!! De var også mye hardere... Tok en test rundt ikm bare fordi legen hadde bedt meg om det pga pergoen, og den ble positiv!!! Ble en kortvarig glede da, siden jeg mistet i sa i uke 5... Har ikke fått tilbake mensen før denne uka, og også nå har jeg hatt harde og vonde, men denne gangen var jeg ikke gravid... Du ble sikkert ikke så mye klokere på dette men... Vet ikke om det skyldtes graviditeten eller pergoen da... Denne gangen var det tydeligvis bare el symptomer... Men i morgen begynner jeg på ny pergokur!!! Håper den har like bra effekt denne gangen Lykke til med testing om en ukes tid...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå