Gå til innhold

Hva var det jeg sa???????? Blir så forbanna

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde avtale om at han skulle komme klokka 19 med ungene, og nå får jeg beskjed om at de blie sene, fordi han MÅTTE kjøre mora på butikken!!!!!!!!!!!!!! Hvem lager helvete nå???? JO den forbanna mora hans. Ho drar bare ut tiden. Det at ho måtte på butikken visste ho tidligere i dag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det noe å ta sånn på vei for da?? Er ikke barna med pappan sin?

Går sikkert bra.. Kan jo hende det ikke ligger noe mer suspekt bak enn at de blir litt forsinket..

Skrevet

Han vet at ungene legger seg halv åtte, de skal i barnehagen i morra. Legger de seg senere, får jeg et ehlvete i morra. Men det var ikke det som var problemet. Her er det mora som driver å kødder det til, ho drar ut tiden og lager helvete for oss, det har ho egentlig gjort i MANGE år....og nå stopper det allefall ikke...

Skrevet

Forstår at du er frustrert pga situasjonen, men vær obs på å ikke lage store problem av små bagateller. Det kan bli ganske slitsomt og ødeleggende for deg.

Skrevet

Dette er ikke akkurat den første episoden der Masræva si svigermor har stukket kjepper i hjulene der i gården..

Skrevet

Og hvorfor skal ho få bestemme? Det er ikke hennes barn, det er mine og barnefar sine.... Men han lar ho gjøre det

Skrevet

Det er vel ikke det verste han kunne finne på vel, tar jo ikke all verden av tid å kjøre noen på butikken.

Dessutten viser det vel omsorg å ta seg av sin gamle mor...

Skrevet

Haha... Har du noen gang vært på butikksammen med ho?

Sier ho skal inn å ha melk og brød, og kommer ut en time etter med handlevogna full...

Omsorg meg i ræva.... de klarer seg fint uten han til å kjøre....

Skrevet

Masræva: jeg skjønner deg faktisk veldig godt - ikke fordi barnefaren i mine øyne er en idiot, men fordi mine egne unger også er avhengige av leggerutiner for å fungere dagen etter. Dvs eldsta er veldig fleksibel, men det er ikke minsta... hun blir helt utafor hvis hun ikke kommer seg iseng før halv åtte, neste dag er rett og slett spolert.

Skrevet

hehehehe "å ta seg av sin gamle mor".... hehehe... det skulle sannelig min svigermor ha hørt :D hihi :) Gubben har kjørt henne på butikken et par ganger når hun er her - og de er ikke for å vise omsorg for en gammel mor (gammel er hun ikke), men å slippe unna maset... haha :D neida. svigermora mi er fin hun :)

Skrevet

He he, nei jeg har faktsik aldr møtt henne, iallfall ikke handlet sammen med henne.

Men syne en bør velge sine kamper med omhu i slike situasjoner, og en tur på butikken er kanskje ikke den viktigste som vil oppstå.

Si pent ifra om han ikke han ta det litt tidligere neste gang er greit, men å lage noe mer ut av det blir bare teit.

Skrevet

Skjønner at fyren har såret deg ut fra tidligere innlegg, men du virker ikke akkurat sammarbeidsvillig...

Hva med å puste rolig og glede deg til ungene kommer?

Skrevet

Jeg gleder meg til ungene kommer helt klart. Men nå prioriterer han jo alle foran de igjen. Han vet åssen de er når de ikke kommer seg i seng til sine tider, men han tenker vel at det er ikke han som får helvetet i morra...... Det er det nemlig jeg som får....

Skrevet

Det beste du kan gjøre hvis du mener at moren prøver å lage problemer. Er å ikke gi henne viljen sin... Belive me.. jeg vet hva jeg snakker om... Her har det ikke akkurat vært bagatell problemer med min (snart x) svigermor.

Når han kommer med barna, så later du som ingenting istedenfor å kommentere at de ble sene. Det tar all glede vekk fra svigermor som kansje ønsket at du ble dritsur og vanskelig ;)

Ikke noe greit at barna blir sene i seng, skjønner det. Men nå er de først sene så er det bare å gjøre det beste ut av det, og satse på at de kommer tidsnok neste gang.

Puste dypt inn........ og sakte ut...

Dette klarer du Masræva...

Skrevet

Han har ikke tid til å prate med meg heller da.... Og nå kom det frem at han skulle låne huset til en kompis neste helg sånn at han kunne ha ungene der... Men jeg vet ikke... Har ikke funnet frem klær til han heller, hvis han hadde hat så dårlig tid som han påstår, så kunne han kommet tidligere å funnet dem selv.... Kan jo putte klæra hans i en pose, nystrøkne skjorter...haha det blir bra....tenker jeg han blir forbanna

Gjest irismor
Skrevet

Leser dine innlegg og hisser meg opp så det holder.

Fy f#########n for en idiot av en x.

Har bare en smule lyst til å suge tak i han, legge han over kneet og banke ræva hans gul og blå. Men det har ingen hensikt.

Hvis du klarer å gjøre sure miner til slett spill så er det det aller beste. Han presser deg nå for det det er verdt for å få deg sint. Ikke synk til hans nivå. Om du ikke smiler når han kommer for henting og levering så vær hyggelig.

Men det du bør gjøre er å skrive ned det dere har avtalt og så skriver du ned all "provosering" og avtalebrudd. Kjekt å ha ting skrevet ned. Husk dato og gjerne klokkeslett.

Og når du blir frustrert og sint så fres det ut her eller sendt en pm til de som står deg nær. Ikke la barna lide (og det vet jeg at du heller aldri ville ha gjort). Hvis pappa`n vil synke ned til et uverdig nivå, så la han gjøre det alene. Og svigermor..... hu bare driter du i. Hun vil gjøre det hun kan for å irritere deg hun også.

Stor klem.

Gjest irismor
Skrevet

PS du har vel ikke tenkt til å stryke skjortene hans????

Jeg tror jeg hadde krøllet dem litt ekstra jeg ;-) Men det er bare meg da =)

Skrevet

Det er sånne stryker frie skjorter....så ikke faen om ejg stryker dem

Gjest irismor
Skrevet

Strykefrie skjorter kan bli krøllete med litt hjelp de også ;-)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Skjønner deg godt jeg masræva! Bruddet er jo knapt nok en offisiell greie, før han begynner og oppføre seg sånn. Ikke noe rart at du reagerer på den måten du gjør. Vet så godt hvordan det er i starten av et brudd, hvor man er full av følelser, forvirring og sinne. Du hadde sikkert blitt sur om han hadde fisi feil vei og, det hadde jeg!

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...