SommerBris Skrevet 9. januar 2008 #1 Skrevet 9. januar 2008 Noen som vet hva jeg kan vaske den med for å få en fin og blank overflate???? Syns den blir så fort stygg
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 9. januar 2008 #2 Skrevet 9. januar 2008 du får slikt middel på elkjøp og andre plasser der man kjøper ovner=) kan bruke vanlig jif skurekrem å tørke godt av etterpå, eller slik middel du får kjøpt i daglivarebutikken som er beregnet til keramiske topper=)
SommerBris Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. januar 2008 keramisk topp heter det... Ja regner med at dere fortod hva jeg mente.
AE❤️ Skrevet 9. januar 2008 #4 Skrevet 9. januar 2008 Kjeramikk rens.. Fås i vanlig butikk som rema osv.. Jeg har hørt at man kun skal bruke det, ikke jif ol... Da blir vist plata ødelagt?
SommerBris Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. januar 2008 Takk, får det liksom ikke helt rent....
It's all about me Skrevet 9. januar 2008 #6 Skrevet 9. januar 2008 Jeg bruker først Jif Universal. Så Mr.Muscle sin rens for akkurat dette. Den kommer i en liten grå flaske...... Da blir det som nytt etterpå.
It's all about me Skrevet 9. januar 2008 #7 Skrevet 9. januar 2008 Den blir ødelagt hvis du bruker middel med slipemiddel i. Jif Universal og Jif for glass er uten dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå