Gå til innhold

Tanta kom nå

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på do først en tur og da var det lyselyselysebrunt på papiret.

Så da presset jeg med alt jeg hadde i denne kroppen min. Og da kom det ut litt rosa. Så da er vel tanta her. Tror jeg har hatt en kjemisk graviditet og derfor fått sååå mange symptomer. I tillegg til den positive testen. Vil takke alle for god støtte i den vanskelige tiden. Nå tar jeg meg en liten pause fra BIM for å få roet ned hele styret også skal vi ikke prøve i januar uansett heller så.

Men takk jenter.

Og masse masse masse lykke til!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff da. :( Det var trist å høre.

Ta en liten pause og slapp av litt, og så gleder vi oss til du kommer tilbake. :)

Skrevet

Dette var virkelig synd og jeg føler med deg. Forstår veldig godt at du nå er veldig lei deg. Men lov meg at du ikke mister håpet og tenk mest mulig positivt selv om det er tøft nå.

Klem klem

Skrevet

Det var trasig! Føler med deg!

Skrevet

Takk alle sammen.

Sitter her som et spørsmålstegn og skjønner ingenting.

Skjønner ikke at det er mulig med så mange symptomer og ingen spire.

Skrevet

Det var dumt! Lykke til videre uansett!!

Skrevet

Uff da..... trist å lese :-(

Kanskje lurt å ta en liten pause... det sliter på psykisk når en går og tror og håper... får forhåpninger, men blir kastet ned igjen....

Men IKKE mist håpet!!!!! Dette er din 3pp. og du er ennå ny i gamet. ;-) Når du får slappet av litt, så kanskje den sitter neste gang du prøver igjen ;-)

Et tips jeg fikk var: legg planer for nær framtid. Eks. "tur ut med jentene", "Weekendreise til utlandet for deg og kjæresten", "tur til spa for behandling med venninne/kjæreste", "be folk på middag", tren sammen kjæresten og du, "kafe kvelder med venninner" - sånne små avbrekk fra hverdagen gjør at tiden flyr lettere avsted uten konstant fokus rundt prøvingen. Et tips jeg prøver følge. :)

stor klem til deg

Skrevet

Det var trist å høre.... Men sikker på at det er mensen???

Noen kan få en liten blødning. Vil ønske deg lykke til videre.

Skrevet

Huff da :( Lykke til videre. Håper du kommer på treff da så kan vi skravle litt der :)

klem

Skrevet

Uff... Nå ble jeg lei meg!! Hadde håpa at det satt en liten spire hos deg, med alle symptomene. Ergelig at kroppen kan lure en så masse.

Kos deg masse fremover!

Snakkes!!

Stooor trøsteklem

Skrevet

Nei og nei,så leit! Hjelper nok med en liten pause ja,blir jo så hekta av å henge her inne for mye.

Lykke til videre!

Skrevet

Tusen takk alle sammen!

Nå har vi kost oss med godteri og brus.

Skal ha vår siste kveld med usunn mat før jeg går januar i møte med ny holdning. I morgen skal jeg begynne å trene og fokusere litt mer på skolen. Tror det blir veldig greit for meg. I tillegg skal vi spise mer grønt og mer fisk. Får se hvor lenge vi tar pause fra prøvingen. Har veldig lyst på januar 09-baby, kjenner jeg. Så vi venter kanskje til april med prøvingen, men vi får se. Jeg er ved godt mot og benytter anledningen til å forberede kroppen min på en ny prøveperiode med vitaminer og mosjon. I tillegg skal vi nyte at det bare er sambo og meg en liten stund til. Kanskje prøver jeg litt kjerringråd når tiden for prøving er tilbake. Det viktigste er nok en sunn kropp. Benytter anledningen til å ønske alle en fin prøvetid og jeg håper med hele meg at vi ser mange positive tester her snart. Positive tanker er viktige.

Jeg skal gi min kommende spire enda bedre forhold i magen min.

Lykke lykke lykke til.

Send meg gjerne en pm om dere får positive tester. Selv om jeg ikke er her, så tenker jeg på dere alle.

Stoooooor klem fra trusa!

Skrevet

Jammen meg kom TR til meg også nå i kveld. Helt utrolig hvor mye symptomer man kan ha til ingen nytte. Men men....litt glad for at det skjedde noe nå, jeg. Verst ikke å vite hva som skjer. Så for min del er det bare å lade opp til neste prøverunde. Satser på at syklusen blir litt kortere enn 70 dager da....... :o) Det er bare å holde motet oppe! Lykke til videre!!

Skrevet

nei, så trist tr kom:( Hos meg kom den mens jeg satt på jobb i tre tiden idag...Greit å endelig vite iallfall. så nå har jeg hatt meg en kosekveld og så blir det skjerpings videre. leste her du skal holde deg borte en stund:( Ta godt vare på deg selv og kanskje vi snakkes litt via pm i mellomtiden:)

ha det godt videre:)

Skrevet

Mange av oss som fikk tanta i dag gitt.

Da forstår vi jo hverandre ekstra godt.

Jeg er nok innom og sjekker litt, men meningen er å ikke være så aktiv.

Håper det klaffer for deg denne prøveperioden.

Masse lykke til.

KoOoZ.. Hehe.

Skrevet

ja, men godt var det for meg ettersom jeg temper og visste den hadde sunket...så endelig kom jeg igang med 3.pp...

vi har fått fulgt hverandre godt denne pp ja. Men så kjekt å ha noen som går gjennom ca d samme. Hørt noe om sommerbris? Fant ikke noe her ifarten hvordan det går der.

Skal iallfall gjøre mitt for at det muligens klaffer denne pp:)

Klemz;)

Skrevet

Nei, har ikke hørt noe angående det.

Du får ha masse lykke til i denne perioden. Vi skal ikke prøve denne gangen.. Får se når vi prøver neste gang. Tenkte å ta en prat med sambo om det nå..

Kos deg, og send meg en pm med oppdatering om du er heldig denne gangen da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...