Gå til innhold

hvor vanlig er det med

Anbefalte innlegg

Skrevet

mens murringer i magen ved graviditet??ingen TR,men har noen syke murringer og vonde ømme brystvorter,ikke ømme bryster bare vorter. Tok test i går,men negativ,hmmm. Og skulle hatt Tr. Men jeg tok ikke test av første morgen urin,har det så mye og si for resultatet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tjoho..

Skrevet

Ingen som vil være med på denne,

Skrevet

he du!!!du tester best med morgen urin så det betyr veldig mye hvertfall viss du er tidlig i svangerskapet..klem fra meg vent me å ta test du

Skrevet

Hei Anette.

Samme med meg. Skulle hatt tante på besøk på lørdag.

Tatt 2 tester, idag med morgenurin-like negativ.

Kankje systemet mitt har hengt seg litt opp, ikke vet jeg.

Frustrerende er det vætfall.

Jeg har veldig mensmurringer, men ingen mens.

(sånne mensmurringer hadde jeg i mitt første svangerskap og, men da fikk jeg positiv test før ikm),

Jeg har i tillegg til tider ømme pupper.

Har ikke flere symptomer enn det, og de symptomene har jeg og før tante kommer-så jeg blir ikke klok på denne kroppen om dagen.

Tar en ny test på fredag, hvis ikke tanta dukker opp da.

Lykke til.

Skrevet

Når hadde du foresten ikm????

Skrevet

Hadde ikm for noen dager siden,er ikke helt sikker på datoen.Så jeg venter i spenning og er sinna på meg selv for att jeg ikke testet med morgen urin sist gang,så nå maner jeg meg opp til å ta en ny i morgen tidlig..

Skrevet

ikke godt å si.. Kan vel være begge deler.. Hadde det sånn sist, men da var tantebesøket bare forsinket.. desverre. De som er blitt gravide sier likevel at mensmurringer kan man ha når man er gravid fordi livmoren utvider seg.. Ikke lett å bli klok alltid!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...