Gå til innhold

Se her keisersnitt....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var hos legen i går til samtale ang...å få planlagt keisersnitt pga..fullstendig fødselsangst,men fikk blankt NEI.... Skal til jordmora igjen i morra til samtale,og prøve å få en ny time til en annen lege... Er d noen som har noen gode råd til meg,hva jeg kan si???? Er helt blank på dette,men vet at jeg gruer meg noe enormt til å måtte føde normalt... Trodde ikke di kunne nekte dette......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Forklar jordmor at du synes det er vanskelig å forholde deg til den lille i magen, og at du sover dårlig samt at du føler deg psykisk nedbrutt pga angst. Si du gruer deg så utrolig mye at du ikke klarer å tenke på når barnet blir født. Gråt litt og vær skjelven. Si videre at du vet at keisersnitt ikke er ett lett alternativ,( og at du vet om komplikasjonene som kan oppstå ved ett keisesnitt) men at du føler nå at det er eneste utvei. Masse lykketil og hold oss oppdattert

Skrevet

Har du bestemt deg, så har du bestemt deg!! Få time hos en annen lege og eventuelt ved et annet sykehus.. Si at du kommer ikke til å føde vaginalt uansett!! Forklar redslen din godt, skriv ned på forhånd. Gjør det veldig klart at vaginal fødsel absolut IKKE er et alternativ!! Vingler man litt, vil de prøve å "overtale" eller "tvinge" deg... Håper det ordner seg!!

Skrevet

Tusen takk for svar... Ja e skal holde dere informert....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...