Zalinamor_Isabelle_og_Robin Skrevet 9. januar 2008 #1 Skrevet 9. januar 2008 Lille gutt på 2 år.. liker ikke det. Han skal ha en klut for å tørke det bort og dytter badeskummet ut av balja... hehe jeg trodde alle barn likte det jeg..
Gjest Skrevet 9. januar 2008 #2 Skrevet 9. januar 2008 Jenta mi er stor nå, men hun liker fremdeles ikke å ha badeskum. Hun har med seg leker i badekaret, og skummet er bare i veien.
Gjest Skrevet 9. januar 2008 #3 Skrevet 9. januar 2008 Minsta hater generelt å bade. Har en lillebror som var livredd badesku...¨han måtte se bunnen på karet da han var liten husker jeg..hehe..jeg bada både ha og lillesøstra mi ofte...og hun ville ha skum..han ikke..så det funka aldri å bade dem sammen ( var bare året mellom dem).. Så din er nok ikke den eneste...
mittlillebøllefrø&bøllefrøkna Skrevet 9. januar 2008 #4 Skrevet 9. januar 2008 Jenta mi på snart 10 mnd er heller ikke så glad i det. Prøvde her om dagen fordi jeg hadde gått tom for oljen vi vanligvis bruker. Men hun virket bare forvirret over det og følte seg ikke helt vel i karet virket det som, så jeg måtte skuffe det ut, hehe:o)
Augustspire<3 Skrevet 9. januar 2008 #5 Skrevet 9. januar 2008 Jentene mine har det akkuratt sånn som du skriver HI... Jeg og trodde alle barn likte det, så det er godt å høre at det er flere... )
Zalinamor_Isabelle_og_Robin Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 9. januar 2008 hihi. er godt å høre at andre har det slik også.. det tok 1 min før at skummet lå på gulvet.. æsj æsj sier han. Men mamma; jippi se på alt skummet.. dette er gøy.. Men neida
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå