Gjest Skrevet 9. januar 2008 #1 Skrevet 9. januar 2008 Har hittil ikke sett noe særlig til disse humørsvingningene, annet enn i èn spesifikk type situasjon. Når jeg ler veldig, type latteranfall, går latteren plutselig over til gråt. Jeg har jo selvfølgelig opplevd å le meg selv til tårer tidligere også, men nå er det faktisk _STRIGRÅT_. Føler nesten at humøret bytter gir også, selv om jeg har det kjempefint og ler for en grunn. Dette begynner å bli litt frustrerende, siden jeg gjerne vil opprettholde latteren min! Flere som har opplevd dette snåle fenomenet?
Gjest Skrevet 9. januar 2008 #2 Skrevet 9. januar 2008 Come on! Er jeg så unormal på akkurat dette punktet?
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2008 #3 Skrevet 9. januar 2008 Joda, har helt klart opplevd det! Men er nok mest pga staheten min. har jeg en dårlig dag, eller det skal ikke så mye til nå egentlig, før jeg har lyst å begynne å grine. For små ting. kan være at sambo har spist opp den siste youghurten. Men jeg er sta, og nekter å begynne å grine. MEN det er ikke noe bedre at jeg begynner å le selv om det er seinere på dagen, for da går det over i strigråt! Stakkars sambo! Han aner ikke hva han skal gjøre. Først så sitter han og trøster meg, så når jeg er ferdig å grine, begynner jeg å le fordi det var en teit ting å grine for. han evt ikke om han skal le eller grine selv, han bare trøster og unnskylder meg han. Snille, snille mannen!
tingeling87 Skrevet 9. januar 2008 #4 Skrevet 9. januar 2008 akkurat det samme gjør jeg også. men kun når jeg får latterkick. når jeg ikke var gravid og jeg lo til jeg begynte å grine, så var det ikke så ille. bare litt tårer. men nå!! tårene bare renner og renner. og det høres også ut som om jeg griner når jeg ler. folk lurer på om jeg griner eller ler.. hehe
★☆2prinser★★ Skrevet 9. januar 2008 #5 Skrevet 9. januar 2008 samme gjør jeg også! det renner som en foss av øynene mine, klarer ikke å slutte hvis jeg først får latterkick. å jeg kjenner jeg må beherske meg på slutten, eller så begynner jeg bare å gråte... rare greier, sambo blir helt sjokka han
Gjest Skrevet 9. januar 2008 #6 Skrevet 9. januar 2008 Så snålt... I går kveld lå jeg og sambo og gråt og lo i over et kvarter. Han forstod ingen ting, men syntes reaksjonene mine på mine egne gråteanfall var så hysterisk morsomme, at han også fikk latterkrampe. Det er nesten så latteren blir sterkere også når man er gravid... Det er ikke mye som henger på greip disse 9 månedene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå