Gå til innhold

AAAAAARGH!! £$??@£[$$££.....! Obsternasige skoleunger!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Banne og sværte ( i mitt stille sinn) Har stort sett rimelig godt oppdratte barn som VANLIGVIS hører etter, men nå har 9åringen slått seg totalt vrang og BLÅNEKTER å gjøre lekser når jeg gir ham beskjed....utsetter og utsetter..skal bare skal bare... JEG BLIR SINNSYK!!!! Måtte ta meg selv i nakken for å ikke begynne å brøle og banne sinne her... TÅLMODA er tøyd MAX!!!

Pappan dro på jobb i ettermiddag. Hvor er den snille greie gutten henn?? Blitt en vriompeis utav sidestykke! GRRRR!!!!

Han har faste opgaver og får lønn for jobben og har stort sett alltid gjort det han har fått beskjed om å gjøre..uansett...er rimelig rettferdig av oss og gir han masse oppmerksomhet, positive tilbakemeldinger osv..og kjefter aldri uten GOD grunn...noe vi skjelden trenger... Hvorfor forandrer unger seg sånn plutselig, han har begynt å¨banne mer, skal tøffe seg og tøyer tydeligvis grenser...PHU! Måtte blåse ut et sted...

Får sette meg ned med ha etter de to yngste er lagt..skal til med kveldstell og mating også her nå...sukk... blir så sliten av unødvendig mas :-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet akkurat hvordan du har det, har slitt en del med min 9 åring ang å få henne til å gjøre lekser. Etter et skikkelig oppvaskmøte her hjemme har ting bedret seg betraktelig! Men noen ganger har man bare lyst å rive av seg håret i fortvilelse. ;o)

Skrevet

N å har ikke jeg så mye greie på 9 åringer, men du bør nok snakke med han ja og fortelle hva du synes om det han gjør og at det vil få konsekvenser dersom han ikke endrer på det. F.eks. iform av mindre ukelønn, tidligere til sengs, mindre utflukter o.l

Skrevet

Tro meg..jeg har gitt ham lista over alt som blir innskrenka. Siste skanse er inndregning av DS`n hans...funker ikke det så veit ikke jeg..nå blir han trøtt..og så blir leksene gjort på halvåtte....ÆSJ!

Vurderer å jage ha i seng for så å vekke ham tidlig i morra(kl6) så han får gjøre lekser da...han står til vanlig opp 6.30..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...