☆Anonymia☆ Skrevet 9. januar 2008 #1 Skrevet 9. januar 2008 jeg fikk jobben =) må innrømme jeg er ganske stolt over meg selv,første intervjuet mit ever,første jobben min ever,og jeg fikk jobben =)=) han skulle ringe meg når han hadde fått organisert diverse ting,han kunne ikke si når men han skulle ringe .. huff..litt skummelt dette..vet liksom ikke helt hva jeg har begitt meg ut på.. får håpe jeg klarer meg fint og ikke skuffer noen..
ToPrinsesser<3 Skrevet 9. januar 2008 #5 Skrevet 9. januar 2008 Gratulerer!! Så flott at det gikk så bra; og veldig godt for selvtillitten ;-)
Mille** Skrevet 9. januar 2008 #6 Skrevet 9. januar 2008 Gratulerer!! Så jo at det ikke var farlig! Dette klarer du helt sikkert kjempefint. )
☆Anonymia☆ Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 9. januar 2008 tusen takk =)=) og millioner takk for alle råd.. hjalp meg mye,og det var ikke skummelt i det hele tatt,mye takket være en kjempe hyggelig og koslig mann =) *puster lettet ut*
snartmammapåny Skrevet 9. januar 2008 #9 Skrevet 9. januar 2008 Ikke vært her inne på en stund, hvilken jobb har du fått?? Grattulerer iallefall!! Når skal du begynne? Jeg har akkurat begynt i ny jobb på denne mandagen som var, kjempe gøy med litt nye utfordringer;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå