Anonym bruker Skrevet 9. januar 2008 #1 Skrevet 9. januar 2008 Det er så utrolig mange fine navn. Finner flere jo mer jeg ser. Har kommet fram til noen: Adrian Benjamin Daniel Eirik Endre Håvard Simon Sindre
Gjest Skrevet 9. januar 2008 #2 Skrevet 9. januar 2008 Jeg ville valgt Håvard Endre Sindre Har du vurdert Erlend? Synes det lå i din sjanger, og det er kjempefint!
Gjest Skrevet 10. januar 2008 #7 Skrevet 10. januar 2008 Synes også at Daniel er finest! Var det vi valgte til gutten vår da han ble født. Ellers synes jeg at Benjamin var et veldig fint navn! Husker vi også vurderte det sist gang
connie79 er 2barnsmor:) Skrevet 10. januar 2008 #9 Skrevet 10. januar 2008 Liker godt Alexander og Nickolay jeg. Selv om jeg ikke kan bruke noen av de selv, da to andre i familien har tatt disse navnene nylig. Planen min var faktisk Aleksander nickolay sammen... selv om det blir jo litt langt. hehe.
canutten Skrevet 10. januar 2008 #10 Skrevet 10. januar 2008 Enig med Lompa, og ikke fordi de andre ikke er fine, men de er litt overrepresentert i barnehagen til sønnen min..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå