Gå til innhold

Tenk om jeg klarte å sove når småen sov..

Anbefalte innlegg

Jeg synes det er vanskelig å sove når han sover på natten- særlig på begynnelsen av natten - ligger og lytter. Min gutt lager MASSE lyder når han sover, harker, kremter, og lager en høy fløytelyd som jeg kvepper til av hele tiden.

Han vil ikke sove i sengen sin, så sover stort sett i vuggen på stuen, og så sover enten jeg eller pappaen hans på sofaen ved siden av og den andre i sengen.

I natt sov han fra 2330-5!! Og så to ganger tre timer etterpå og, så jeg kunne hatt supre netter dersom jeg og hadde fått sovet...

Fortsetter under...

jeg ligger også å lytter etter at han har fått mat på natten,kan ligge i 10 min å høre etter,holder på å gli inn i drømmeland etterhvert og DA begynner han igjen. Vår sover heldigvis i sengen,men "problemet er å få han til å sovne om kvelden,sovner lett ellers på dagen men akkurat når han skal legge seg om kvelden DA er han "vanskelig".

Jeg har også dette problemet. Begynt å legge henne i vogga på stua om dagen for at jeg skal klare å sovne på soverommet. Har døra åpen så våkner hvis hun skulle begynne å gråte.

Du bør la pappan sove i stua så slipper du i alle fall å ikke klare å sovne.

Sliter innimellom med å få veslA til å sovne i senga si, og da er løsningen at hun sover ved siden av oss i vår store dobbeltseng. Det er mye bedre enn å ha nattevåk og skriking; vi trives godt med det alle tre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...