Gå til innhold

Tenk om jeg klarte å sove når småen sov..


brummemamma-

Anbefalte innlegg

Jeg synes det er vanskelig å sove når han sover på natten- særlig på begynnelsen av natten - ligger og lytter. Min gutt lager MASSE lyder når han sover, harker, kremter, og lager en høy fløytelyd som jeg kvepper til av hele tiden.

 

Han vil ikke sove i sengen sin, så sover stort sett i vuggen på stuen, og så sover enten jeg eller pappaen hans på sofaen ved siden av og den andre i sengen.

 

I natt sov han fra 2330-5!! Og så to ganger tre timer etterpå og, så jeg kunne hatt supre netter dersom jeg og hadde fått sovet...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg ligger også å lytter etter at han har fått mat på natten,kan ligge i 10 min å høre etter,holder på å gli inn i drømmeland etterhvert og DA begynner han igjen. Vår sover heldigvis i sengen,men "problemet er å få han til å sovne om kvelden,sovner lett ellers på dagen men akkurat når han skal legge seg om kvelden DA er han "vanskelig".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også dette problemet. Begynt å legge henne i vogga på stua om dagen for at jeg skal klare å sovne på soverommet. Har døra åpen så våkner hvis hun skulle begynne å gråte.

Du bør la pappan sove i stua så slipper du i alle fall å ikke klare å sovne.

Sliter innimellom med å få veslA til å sovne i senga si, og da er løsningen at hun sover ved siden av oss i vår store dobbeltseng. Det er mye bedre enn å ha nattevåk og skriking; vi trives godt med det alle tre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...