Gå til innhold

Skrivefeil..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er faktisk litt imponert over hvor mange som sliter med slurvefeil i skrivinga her inne.

Selv er jeg lese og skrivevansker , og har masse rariteter her og der.

Så jeg har alltid syns det har vært ubehagelig å signere med nick her inne, sverger til anonym knappen .. Men jeg må si at jeg trodde virkelig ikke at det var så mange av oss som sleit litt med å få alle ordene riktige. Dette er overhodet ingen kritikk til noen , eller noe jeg skriver for å være ekkel , bare en høyt tenkning fra meg :-)

Så er det godt å ikke være alene om å skrive tull og tøv inni mellom :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har lese og skrivevansker, men syns jeg er blitt riktig så flink med årene og trening.

Om noen reagerer på mine skrivefeil får de nesten bare gjøre det.

Skrevet

Jeg har ikke dysleksi, men det er lett å svinse borti en utilsiktet knapp slik at det blir litt feil her og der. Jeg gidder ikke lese korrektur eller rette opp om jeg ser at jeg har fått med en bokstav for mye eller for lite. Tror det er slik for mange. Vi får bare være overbærende med hverandre, og vurdere innhold fremfor presentasjon

Skrevet

Jeg har ikke lese og skrivevansker, men skriver (heldigvis) feil for det!!! Tenkt om vi alltid hadde trykka rett på disse knappene på tastaturet............. Gud kor kjedelig det hadde blitt.

Jobber som legesekretær og har skrevet journaler i mange år. Alle skriver feil, det er lett å komme borti en tast man ikke skulle kommet borti og så får man det ikke alltid med seg. Det er ikke alle som ser på skjermen hva de skriver, men ned på tastene.

Det var da også noe å henge seg opp i, andre sine skrivefeil. Er glad jeg har mine "trykkleifer" jeg, så har du noe å henge deg opp i.

:) :) :)

Skrevet

det er alltid noen som bare MÅ tolke tingene galt...... hun henger seg jo ikke opp i det. det var en observasjon. og for meg er det ihvertfall andre ting som gjør livet spennende utover å skrive feil.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...