Gå til innhold

Svar meg på dette(ang og tisse i dusjen)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om det er SÅ ekkelt og tisse i dusjen, hva gjør dere når dere sitter på toalettet?

Vasker dere det flere ganger om dagen?

Vasker dere, dere selv etter hvert toalett besøk?

Det blir for dumt dette....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det som blir for dumt, er at denne diskusjonen har pågått siden i går kveld. Get over it.

Skrevet

Er dette noe slags misforstått reklame for denne uinteressante serien, eller?

Skrevet

Jeg synes det er ekkelt å pisse i dusjen fordi det ikke har samme avløp som et toalett. På do tisser man i vann, og trekker opp.

I dusjen pisser du over hele gulvet, og JA, noe kan ligge igjen.

Skjønner at du er fryktelig opphengt i dette, men finn et annet tema nå da.

Og ja, jeg vasker meg med intimservietter etter toalettbesøk.

Noen LIKER å føle seg ren:-)

Skrevet

Når du sitter på toalettet og tisser/bæsjer, vasker du deg etterpå, eller tørker du deg bare og tar på deg buksen igjen. Der bakteriene samles opp og er hele dagen, for så at du legger deg i sengen med samme bakterier og sover i de hele natten.

Du skjønner hvor dumt det blir, eller hva?

Skrevet

Nei, det var noen som ble så opphengt i at jeg tisset i dusjen...

Skrevet

Nå er det ikke vanlig å gå eller stå i doen heller da.. Ganske ekkelt å leke rundt oppi doen også.

For meg er det ekkelt og veldig unaturlig å stå i dusjen å pisse nedover meg sjæl... Selv om jeg måtte vaske meg etterpå.

Dessuten er ikke vann og Wella shampoo særlig bakteriedrepende heller, slik som vaskeartikler brukt i doen er.

Skrevet

Helt i orden for meg at du tisser i DIN dusj, bare hold deg langt unna dusjen min!

Skrevet

Tisset vil nok legge seg i fugene på baderomsflisene...da bør en skrubbe disse daglig...

Skrevet

Line: tror ikke det er intimhygienen som er det viktigste aspektet her - heller det faktum at dusjen gjerne brukes på en helt annen måte enn et toalett - og gjerne også av flere personer enn en selv. Du står ikke med beina oppi et toalett? Eller lar barna dine sitte i toalettet og leke?

Skrevet

Vasker du munnen din med klor etter du har gitt mannen din oralsex?

Skrevet

Nevner bare for artighetens skyld at Madonna en gang skal ha uttalt at hun tisset i dusjen for å bli kvitt fotsopp!?!

...det må da finnes andre midler mot det nå i moderne tid:o)

Skrevet

hmm.. eg dreiv å pissa i dusjen en gang.. etter eg hadde født mini. måtte det, det svei sånn, hold på å dø!! hadde en svææær revn-rift som ikke var oppdaga etter fødseln, så før det gikk betennele i den, så visste verken eg eller noen andre det var derfor det svei sånn når eg tissa, så måtte tisse i dusjen..

men føle enda ikke at den dusjen er ren, sjøl om den er skrubba på kryss å tvers X antall ganger da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...